min fars honda sabre
Fra : thomas nygaard

Dato : 07-06-06 21:09

hej med jer =)

min far har (som i nok har snakket med før... Jørgen nygaard)(os ham der
kørte hunden ned ;) ) har købt den sjældne honda sabre, men han vil måske
sælge den hvis han ikke får fundet et sted hvor man kan købe reservedele til
den og få den lavet... jeg vil meget gerne have hjælp for jeg syns ikke han
skal sælge den mc fordi jeg syns selv den er fin og alt det der ;).

mvh hans søn thomas

Fra : Richard

Dato : 07-06-06 21:44

thomas nygaard wrote:
> [...]
> den og få den lavet... jeg vil meget gerne have hjælp for jeg syns ikke han
> skal sælge den mc fordi jeg syns selv den er fin og alt det der ;).

Det ville da også være synd; jeg har skrevet lidt med ham privat (og
andre har også i V4 forum) og henvist ham til andre Sabre-ejere i
Jylland, men ikke hørt tilbage fra ham. Så jeg forstår ikke helt
problemet...

De mindre Honda-forhandlere i Jylland må da også kunne reparere og
skaffe reservedele til en VF1100S / V65 Sabre - reservedelslisterne har
de eller Jørgen kan hente dem til dem på honda-v4.com m.fl.

Hvad er det ellers for stumper, han mangler?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://www.dfmc.dk/richard_pade