Lambo Gallardo
Fra : Morgan Jones

Dato : 07-06-06 20:16

Ombygget med Twin Turbo. Wayne er sindsyg.

http://www.youtube.com/watch?v=WNWGzSzRq5A

Mvh morgan

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-06 20:27

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> Ombygget med Twin Turbo. Wayne er sindsyg.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=WNWGzSzRq5A

Øv jeg sidder mere og har ondt af mandens traktorkørsel. Hvor må det bare
være ufedt at have sådan en køremaskine og så ikke kunne fyre den af til
mere end 3. gear - 70 miles/h.
Han må se at få den til tyskland så vi kan se hvad den kan

--
Tom

Fra : Morgan Jones

Dato : 07-06-06 20:33

> mere end 3. gear - 70 miles/h.

I 3'e gear er den i Thrust mode på ca. 115 Mph. Det er nok ikke så højt uden
thrust mode (der jo bare tvinger den op i 8000 rpm), men TT'erne trækker
lidt op.... Jeg vil skyde på at den ligger på omkring 100mph i videoen....
;)

Fra : Klaus G.

Dato : 07-06-06 21:15

> Ombygget med Twin Turbo. Wayne er sindsyg.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=WNWGzSzRq5A

Hvad for noget gear sidder der i sådan en svend der?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Morgan Jones

Dato : 08-06-06 05:57

> Hvad for noget gear sidder der i sådan en svend der?

Den der er en e-gear.

Fra : Klaus G.

Dato : 08-06-06 15:20

> Den der er en e-gear.

Du kunne lige så godt have sagt bøvs :) Hvad er e-gear? Hvad minder det om?
Umildbart lyder det som noget "robot-gear", men på den anden side, den
skifter satme hurtigt, og det kan alm. "robot-gear" vist ikke?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-06 15:55

> [...]
> Umildbart lyder det som noget "robot-gear", men på den anden side, den
> skifter satme hurtigt, og det kan alm. "robot-gear" vist ikke?

6-trins sekventiel gearkasse... Ingen koblingspedal og op/ned-gearing
foregår med +/- bag rattet.

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 08-06-06 08:38

Morgan Jones skrev:

> Ombygget med Twin Turbo. Wayne er sindsyg.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=WNWGzSzRq5A
>

> Mvh morgan

Det var da en forfärdelig larm den giver. Er italienske ingeniörer
virkelig så ringe? :)

VH Esben
- min nabos M5 lyder bedre når han körer på arbejde om morgenen ;)

Fra : Morgan Jones

Dato : 08-06-06 08:53

>Det var da en forfärdelig larm den giver. Er italienske ingeniörer
>virkelig så ringe? :)

Ja åbenbart.

Fra : Basse

Dato : 09-06-06 12:23

Turbo er sjovt, bare synd han ikke kan komme til at fyre den rigtigt af

Også sjov er denne tyske vintertest af Gallardoen:
Den perfekte vinterbil, hehe
http://www.youtube.com/watch?v=PVlBYMFzt6E

De påstår at det er en Lambo der kan bruges til at køre i, så ingeniørerne
har åbenbart helt forfejlet målet den her gang.

Hygge,
Basse