Flybillet til Colombo / Sri Lanka
Fra : K.T.

Dato : 07-06-06 17:16

Hvor finder man de rigtig billige billetter?

Jeg kan ikk gøre det bedre end 7500 kr med Emirates, men hører jævnligt om
påstande på 6000 og derunder uden at kunne få et link hertil.

Fra : michellelauritzen@ho~

Dato : 07-06-06 22:16

Har lige søgt sådan for sjov, og med Sri Lankan Airlines er det
£666, ca. 7200 kr. Kunne ikke finde noget på flybillet.dk, og
seat24.com kunne kun finde billetter, der koster 15000 og opefter. Held
og lykke med søgningen, det burde kunne lade sig gøre at finde en
rimelig pris. Jeg fik en retur til Hong Kong for 4400, så mon ikke!?

Fra : K.T.

Dato : 08-06-06 20:07

Det er faktisk på travelstart og seat24 jeg har fundet billetter til
7300-8000 kr. lidt afhængig af dagen (dollarkursen!)

Knud

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-06-06 02:23

"K.T."

> Hvor finder man de rigtig billige billetter?
>
> Jeg kan ikk gøre det bedre end 7500 kr med Emirates, men hører jævnligt om
> påstande på 6000 og derunder uden at kunne få et link hertil.

Prøv evt Aeroflot - de havde tidligere billige biletter, idag?? -max-

Fra : Flyrejsen.dk

Dato : 08-06-06 09:14

"K.T." <k.t.slet@tessprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder man de rigtig billige billetter?
>
> Jeg kan ikk gøre det bedre end 7500 kr med Emirates, men hører jævnligt om
> påstande på 6000 og derunder uden at kunne få et link hertil.

Hej KT,

Giv lige et praj om, hvornår du gerne vil rejse (ca. ud- og hjemrejse) og
hvor du vil flyve fra (København eller Billund f.eks.), så tror jeg, der er
mange her i gruppen, der gerne vil prøve at hjælpe!

Mange hilsner
Kenneth
www.flyrejsen.dk

Fra : K.T.

Dato : 08-06-06 17:23

"Flyrejsen.dk" <feedback@flyrejsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor du vil flyve fra (København eller Billund f.eks.), så tror jeg, der
> er mange her i gruppen, der gerne vil prøve at hjælpe!

24. juli - 12 august 2006 Kbh. - Colombo

Knud

Fra : Flyrejsen.dk

Dato : 08-06-06 18:18

> 24. juli - 12 august 2006 Kbh. - Colombo

Hej Knud,

I slutningen af skolernes sommerferie bliver det aldrig helt billigt, så på
de datoer du nævner, synes jeg ikke 7500,- virker vildt dyrt. Selv Thailand
er vildt dyrt på dette tidspunkt, selvom vejret ellers skidt i Smilets Land
i disse måneder...

Kan du rejse senere på året - udenfor sæsonen - bliver det ofte billigere,
og nu ved jeg ikke, hvor du bor i Danmark, men ellers kan det nogle gange
godt svare sig lige at køre over grænsen og flyve fra Hamburg. Der er gratis
parkering i lufthavnen, og så taler vi om priser ned til EUR 569 plus EUR 85
i skatter og afgifter, i alt under DKR. 4900,- med Royal Jordanian.

Prøv her:
http://www.ars-flugreisen.de/Kunde/php/view_ext.php?filename=../iframes/iframe_linien.txt

Mange hilsner
Kenneth
http://www.flyrejsen.dk/

Fra : K.T.

Dato : 08-06-06 19:15

> [...]
> gratis parkering i lufthavnen, og så taler vi om priser ned til EUR 569
> plus EUR 85 i skatter og afgifter, i alt under DKR. 4900,- med Royal

Generelt er Sri Lanka ikke særlig påvirket af skolernes ferie selvom det
naturligvis berører kapaciteten.

Prisen på 7500 er da ok - men nogen påstår de fås billigere - f.eks. et par
som skal afsted en uge før os påstår at det kostede 6000.

Knud

Fra : Anette

Dato : 08-06-06 20:57

"K.T." <k.t.slet@tessprivat.dk>

> Hvor finder man de rigtig billige billetter?
>
> Jeg kan ikk gøre det bedre end 7500 kr med Emirates, men hører jævnligt om
> påstande på 6000 og derunder uden at kunne få et link hertil.

Man bestiller i GOD tid.

Anette

Fra : K.T.

Dato : 08-06-06 21:09

Hvad er god tid?

Jeg har netop søgt på november og her er situationen da ikke bedre.

Knud

Fra : Anette

Dato : 08-06-06 23:42

> Hvad er god tid?
>
> Jeg har netop søgt på november og her er situationen da ikke bedre.
>
> Knud

Normalt er 4-6 måneder en god ide.
Det kan også være en god ide at prøve et "gammeldags" rejsebureau. På
www.t2t.dk kommer der hits på Kuwait airways (6600) og Qatar.. men du er
nødt til at sende en forespørgsel til et af de tilknyttede rejsebureauer.
Umiddelbart kan jeg anbefale intertravel, hvor de plejer at være rigtig
skrappe

Anette