haynes
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-06 17:01

Nogen der ligger inde med en havnes til en cbr 1000 f sc 24 1991.
Har lige købt cyklen og kunne godt bruge tekst vdr service, så hvis nogen
har en de ville dele eller sælge så smid en mail.

Mv. Henrik Mortensen

Fra : p.jarnbak

Dato : 07-06-06 23:21

"Henrik Mortensen" <murer snabela tdcadsl dot dk> wrote in message
> [...]
> Har lige købt cyklen og kunne godt bruge tekst vdr service, så hvis nogen
> har en de ville dele eller sælge så smid en mail.

http://www.blackbears.ru/manual/files/Honda_CBR600F1_1000F_'87-96_Service_Repair_Manual.zip

Hej Palle.

Fra : Morten K

Dato : 08-06-06 08:10

Du kan måske få en brugt hos www.birgersbilligebilboeger.dk. Han har
god service og både nye og brugte manualer af forskellige mærker (jeg
har ikke noget at gøre med ham andet end at jeg for nyligt selv købte
en Haynes hos ham).

mvh
Morten Krauw
Yamaha TRX 850

[...]