Orgasme problemer
Fra : Helle Sofia Wedel

Dato : 06-06-06 20:46

Måske er dette ikke den rigtige gruppe. men jeg prøver alligevel.

Jeg er forelsket i verdens dejligst fyr, han har ingen problem med
rejsning, men uanset hvor længe vi elsker kan han ikke sprøjte, egentlig
opnår han orgasme men den er tør.....

Hvordan kan vi få den til at opføre sig normalt ???? Vi ville jo begge
gerne have den til det.

Fra : Krumme

Dato : 06-06-06 22:18

"Helle Sofia Wedel" <ccc78991@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opnår han orgasme men den er tør.....
>
> Hvordan kan vi få den til at opføre sig normalt ???? Vi ville jo begge

Hej Helle.

Han lider nok af det der kaldes Retardata, prøv at søge på det på google.

Mvh

Krumme

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-06-06 20:36

On Tue, 06 Jun 2006 21:45:30 +0200, Helle Sofia Wedel
<ccc78991@vip.cybercity.dk> wrote:

>Måske er dette ikke den rigtige gruppe. men jeg prøver alligevel.

Det er den helt rigtige gruppe :)

>Jeg er forelsket i verdens dejligst fyr, han har ingen problem med
>rejsning, men uanset hvor længe vi elsker kan han ikke sprøjte, egentlig
>opnår han orgasme men den er tør.....

Puhh det kan være så mange ting - jeg har det på samme måde (for det
meste ) man kan f.eks dybest set kun blive bragt til klimaks af ting
der ikke kan lade sig gøre - voldtægt f.eks ( ja det kan lade sig gøre
men lad det bare være sagtd et er uhensigtsmæsigt )

>Hvordan kan vi få den til at opføre sig normalt ???? Vi ville jo begge
>gerne have den til det.

ja du må jo spørge ind til ham - måske med tiden han vil lukke dig ind
i sin verden ( hvis han kender den ) ... ja måske skal han være klædt
ud i syge plejerske uniform og støvletter før han kan - måske skal du
opføre dig som en skræmt 14 årige jomfru ... det er umuligt at sige.

men problemet er sikkert ofte man simpelthend ikke vil tale om de ting
man tænder på hvis de er enten ulovlige eller tabu belagte.
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Ulrich Valera

Dato : 13-06-06 21:20

"Helle Sofia Wedel" <ccc78991@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> egentlig opnår han orgasme men den er tør.....
>
> Hvordan kan vi få den til at opføre sig normalt ???? Vi ville jo begge
----------------------------------

hmm, ja, det er jo klart nok.

Som gammel Don Juan har jeg vist nok erfaring som få -

Her kommer nogle spørgsmål, som kan afdække årsagen:

Er han også forelsket i dig?
Er du hans type?
Kan han sprøjte, hvis han onanerer og tænker på en pige(type) med en
alder, som han vildt gerne vil have?
Er han genert eller kommer fra et religiøst hjem, hvor man har prædiket
skyld om sex og Herrens vrede?
Er du hans første erobring?
Er han meget ung?

Det er usandsynligt, at din fyr har tekniske defekter, så årsagen ligger
et sted i de nævnte ting.

Selv om der ikke er noget i vejen med dig, kan det være at han gerne
ville have en anden type end den, du har valgt at være.
Emnet er kritisk at tale om, så du får nok ikke det rigtige svar -
foreløbig.

Selv om det er hårdt at erkende, vil det eventuelt uløste problem
belaste forholdet og muligvis køle det ned til slut.

Min erfaring er desværre også, at folk sjældent ændrer sig.

Skulle det komme til en ende - så husk lige, at verden er fuld af fyre,
der kan sprøjte herfra og til evigheden.

Ulrich Valera
Brandmand

Fra : Ulvir

Dato : 13-06-06 23:34

Ulrich Valera wrote:

> Skulle det komme til en ende - så husk lige, at verden er fuld af
> fyre, der kan sprøjte herfra og til evigheden.
>
> Ulrich Valera
> Brandmand

Brandman, med sprøjten, kom nu til mig..