Adgang DBA søges
Fra : RepsaC_

Dato : 06-06-06 20:48

Hej
Faldt lige over denne annonce.
Nogen der stadig har adgang.
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblo
k%2Easp&annonceid=44407992
Mvh
Casper

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 06-06-06 21:01

"RepsaC_" <cscs@Mailwebspeed.dk> writes:

> Hej
> Faldt lige over denne annonce.
> Nogen der stadig har adgang.

Faldt lige over denneher:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.motorcykel

Citat:
"Folk bør som altid sikre sig at deres indlæg er i overensstemmelse med
dansk lov, herunder lov om ophavsret, før de poster i gruppen."

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : blue

Dato : 07-06-06 10:46

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> Citat:
> "Folk bør som altid sikre sig at deres indlæg er i overensstemmelse med
> dansk lov, herunder lov om ophavsret, før de poster i gruppen."

Hvilken lov er det lige man overtræder ved at spørge om adgang til DBA?

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-06-06 22:12

"blue" <blue_iz@ofirFJERN.dk> writes:

> "Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken lov er det lige man overtræder ved at spørge om adgang til DBA?

Du opfordrer til overtrædelse af loven om opretshav, af dem som har
adgang. DBA's opretshav inkluderer nemlig udtræk fra en database
(hvilket tlf.nr er), og og dem som har abb. hos DBA har accepteret
DBA's betingelser, som inkl. at de ikke må videregive oplysningerne
til tredjemand.

Kai

Fra : Søren

Dato : 06-06-06 21:42

> Faldt lige over denne annonce.
> Nogen der stadig har adgang.
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblo
> k%2Easp&annonceid=44407992

Aha, aha - yderst interessant Suzuki. Måske skulle man lige forhøre sig hos
Ho...
Du kan købe adgang her, http://www.dba.dk/asp/dindba/main.asp

Fra : Kim Persson

Dato : 07-06-06 00:00

"Søren" <soren@removethis.com> wrote in message

> Aha, aha - yderst interessant Suzuki. Måske skulle man lige forhøre sig
> hos Ho...
> Du kan købe adgang her, http://www.dba.dk/asp/dindba/main.asp

Jeg vil nu gerne være behjælpelig...
tlf 55 73 91 61

Held og lykke med det eventuelle køb

//Kim

Fra : Molnit

Dato : 07-06-06 08:11

Kim Persson skrev:
> "Søren" <soren@removethis.com> wrote in message
>>

> Jeg vil nu gerne være behjælpelig...
> tlf 55 73 91 61
>
> Held og lykke med det eventuelle køb

   Tak Kim, for du hjælper folk med at gøre dk.fritid.motorcykler gruppen,
til en dk.fritid.dba.nasser gruppe.

   Flere og flere IKKE MC relateret folk er jo begyndt at bruge gruppen
ene og alene fordi de betragter denne gruppe som en gratis dba acount.
Og ikke et MC diskutions forum.

   Nå, men det er jo bare at gøre det hårdt og kontant, folk der spørg,
samt folk der hjælper = PLONK

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jim Andersen

Dato : 07-06-06 08:34

Molnit wrote:

> Tak Kim, for du hjælper folk med at gøre dk.fritid.motorcykler
> gruppen, til en dk.fritid.dba.nasser gruppe.

Ro på.
Det var en forhandlerannonce. Der var link til deres hjemmeside med samt
tlfnr. OP var bare ikke særlig kløgtig, som Kim, på sin egen spøjse måde,
påpegede.

Nyd solskinnet !

/jim

Fra : Kim Persson

Dato : 07-06-06 10:32

> Tak Kim, for du hjælper folk med at gøre dk.fritid.motorcykler gruppen,
> til en dk.fritid.dba.nasser gruppe.

Jeg vil da gerne skære joken ud i pap.
Nummeret var til en synoptik butik, da manden tilsyneladende har problemer
med synet...

//Kim

Fra : CL

Dato : 07-06-06 19:04

"Molnit" skrev i en meddelelse

> [...]
> et MC diskutions forum.
>

> Nå, men det er jo bare at gøre det hårdt og kontant, folk der spørg, samt

Helt enig og har selv gjort det i et stykke tid.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Dr. Enduro

Dato : 07-06-06 19:24

Molnit skrev:

> Nå, men det er jo bare at gøre det hårdt og kontant, folk der spørg,
> samt folk der hjælper = PLONK

Det der PLONK, har det en dybere mening? Eller er det bare et lydmalende
ord for en, der har fået noget tungt i hovedet?

----

Hilsen Jan

Fra : Rene Joergensen

Dato : 07-06-06 19:46

Dr. Enduro <janeiffert@NOhotmail.comSPAM> wrote:

> Det der PLONK, har det en dybere mening? Eller er det bare et lydmalende
> ord for en, der har fået noget tungt i hovedet?

Det er lyden af en der lander i et killfilter

--
-René

Fra : Dr. Enduro

Dato : 07-06-06 21:06

Rene Joergensen skrev:

> Det er lyden af en der lander i et killfilter

Ah, ok. Dvs. i sætter folk på ignorelisten, hvis de skriver noget, som I
ikke bryder jer om?

----

Hilsen Jan

Fra : Rene Joergensen

Dato : 07-06-06 21:25

Dr. Enduro <janeiffert@NOhotmail.comSPAM> wrote:

> Ah, ok. Dvs. i sætter folk på ignorelisten, hvis de skriver noget, som I
> ikke bryder jer om?

Jeg gør ikke. Men jeg har overvejet at smide alt hvor der står "DBA" i
subject i mit killfilter.

--
-René

Fra : bem

Dato : 07-06-06 08:23

"Kim Persson" <5th@image.dk> skrev i en meddelelse
> Held og lykke med det eventuelle køb

Tak fordi du er så flink at hjælpe med at hindre dba i at tjene penge på
annoncer, som for manges vedkommende er uaktuelle, fordi varen er solgt
inden den potientielle kundes internetbank kan nå at sige "gebyr".
Hvis man ikke gider læse om dba - så lad dog være med at læse tråden, der er
jo ligesom anonceret i subj. hvad det handler om. Det er da utroligt, som
det kan hidse nogen op. Man skulle tro de har aktier i dba.

/Bo

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-06-06 08:42

"bem" <nospambemb@hotmail.com> writes:

> [...]
> læse tråden, der er jo ligesom anonceret i subj. hvad det handler
> om. Det er da utroligt, som det kan hidse nogen op. Man skulle tro de

Hvad er det for noget vrøvl...? Man kommer her for at læse om motorcykler
og de mange oplevelser der følger med. _Ikke_ for at se på DBA nassere.

Hvis jeg vil sælge min bil er det også OK at poste her? (Jeg skal nok
markere subject tydeligt...) Eller hvad når jeg gerne vil høre om andres
erfaringer med forskellige typer ukrudt i haven?

Køb dog avisen hvis I mangler numrene så hårdt...

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : bem

Dato : 07-06-06 08:58

"Mikkel Christensen" <mikkel.christensen+news@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:kkdejy1l8dv.fsf@rrnord.dk...

> Hvad er det for noget vrøvl...?

Det er ikke noget vrøvl.

> Man kommer her for at læse om motorcykler

Det handler også om motorcykler.

> og de mange oplevelser der følger med. _Ikke_ for at se på DBA nassere.

Jeg kan godt se at det er et stort problem at gå uden om 1 tråd om ugen.

> Hvis jeg vil sælge min bil er det også OK at poste her? (Jeg skal nok
> markere subject tydeligt...)

Nej, men hvorfor mener du, at spørgsmål om kontaktoplysninger til en MC
annonce er OT?

> Eller hvad når jeg gerne vil høre om andres
> erfaringer med forskellige typer ukrudt i haven?

Nej, men hvorfor mener du, at spørgsmål om kontaktoplysninger til en MC
annonce er OT?

Der er såmænd mange OT indlæg her i gruppen, som ikke afføder harmdirrende
indlæg. Jeg undrer mig over, hvorfor det netop er beskyttelsen af dba der er
så vigtig for nogle af skribenterne. F.eks. inlæg om scanninger af blade og
links til ophavsretsbeskyttede film afføder aldrig den slags reaktioner.

Men jeg gider i øvrigt ikke at gennemgå alle argumenterne én gang til. Vi
har været der før og bliver ikke enige.

/Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-06-06 06:47

bem wrote:

> [...]
> jo ligesom anonceret i subj. hvad det handler om. Det er da utroligt, som
> det kan hidse nogen op. Man skulle tro de har aktier i dba.

Det er mere utroligt at DBA nassere vil spilde alle skribenter og
lurkeres tid med indlæg der er ene og alene til egen vinding. Ingen
andre får noget ud af det - _derfor_ generer de mig.

At man ignorerer regler og - når det påpeges at man har brudt dem -
forsvarer det i stedet for at erkende at man har lavet en fejl - ynkeligt.

--
vh
Torben - der lige har støttet foretagenet med 75 kr. fordi jeg er for

Fra : bem

Dato : 08-06-06 07:11

> Det er mere utroligt at DBA nassere vil spilde alle skribenter og lurkeres
> tid med indlæg der er ene og alene til egen vinding. Ingen andre får noget
> ud af det - _derfor_ generer de mig.

Så lad dog være med at bruge tid på det. Det er da utroligt.

> At man ignorerer regler og - når det påpeges at man har brudt dem -
> forsvarer det i stedet for at erkende at man har lavet en fejl - ynkeligt.

Der er ikke nogen regler der forbyder at spørge efter kontaktoplysninger til
en MC annonce i dba, der er heller ingen lov, som er overtrådt ved at spørge
efter oplysninger. Hvorfor er det så svært at forstå.

/Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-06-06 08:36

bem wrote:

> Der er ikke nogen regler der forbyder at spørge efter kontaktoplysninger til
> en MC annonce i dba, der er heller ingen lov, som er overtrådt ved at spørge
> efter oplysninger. Hvorfor er det så svært at forstå.

Behøver du en folketingsbeslutning før du gider gebærde dig? Kommer du
også til begravelser i flower power tøj og med ghettoblasteren på fuldt
drøn med "Allways look on the bright side of life"? Respekt for andre
mennesker, please. Uønsket optræden påtales med god grund - hvorfor er
det så svært at forstå at man ikke skal genere en masse mennesker for at
spare 15 kr.

--
vh
Torben

Fra : Orla Pedersen

Dato : 08-06-06 09:56

Torben Scheel wrote:

> hvorfor er
> det så svært at forstå at man ikke skal genere en masse mennesker for at
> spare 15 kr.

Det kaldes egoisme, det er blevet en ret udbredt folkesygdom.

mvh
Orla

Fra : Dr. Enduro

Dato : 08-06-06 12:04

Orla Pedersen skrev:

> Det kaldes egoisme, det er blevet en ret udbredt folkesygdom.
>
> mvh
> Orla

Hm, jeg læser egentlig de her dba-tråde for min fornøjelses skyld, og
jeg går da ud fra, at de fleste skriver i dem med deres forskellige
holdninger, fordi det morer dem. For lidt sjovt er det da at kunne få
lov til at brokke sig, eller hvad? Uanset hvad, så bliver folk aldrig
enige om det emne, og godt det samme, for der er jo ikke nogen
sanktionsmuligheder over for slubberterne.

Min holdning er: Det er ikke synd for DBA, det er vel lige knapt
ulovligt (selvom dba måske spærrer folks brugernavne, hvis de forbryder
sig mod forretningsbetingelserne), men det burde dog kun være strengt
mc-relaterede genstande, der bliver spurgt om. Personligt betaler jeg
forresten hellere selv de par kroner det koster, men jeg synes ikke, at
man skal hæfte sig for meget ved den fundats, som kun en brøkdel af
brugerne herinde har læst og som endnu færre har godkendt endsige
formuleret. Ud fra de meget underholdende og vedvarende diskussioner om
dette emne (og det faktum, at der altid er nogen, der ender med at
hjælpe) er jeg også fristet til at anslå, at brugerne herinde er delt i
to ca. lige store lejre, hvad dba-forespørgslerne angår.

Hvis Armand gider, kunne han måske lave sådan en brugerundersøgelse á la
den årlige rundspørge om, hvor mange brugere der er her i nyhedsgruppen?
Så kunne folk stemme ja eller nej til dba-forespørgsler. Bare et
forslag, så fik vi da tingene på det rene, om det virkelig er
størstedelen af brugerne herinde, der føler sig så generet af at
fundatsen brydes, og om den fundats måske skulle laves om så?

--

Hilsen Jan

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-06-06 15:43

Dr. Enduro skrev den 08 jun 2006 i

[klip]

> Uanset hvad, så bliver folk aldrig
> enige om det emne, og godt det samme, for der er jo ikke nogen
> sanktionsmuligheder over for slubberterne.

Jo, jeg er enig i at nasserne skal skrubbe af.

[klip]

> ....men jeg synes ikke, at
> man skal hæfte sig for meget ved den fundats, som kun en brøkdel af
> brugerne herinde har læst og som endnu færre har godkendt endsige
> formuleret.

øjøjøj.... hvad kan det nu udvikle sig til
der gøres da i det mindste en indsats for at holde en DBAtråd i live.

Ud fra de meget underholdende og vedvarende diskussioner om
> dette emne (og det faktum, at der altid er nogen, der ender med at
> hjælpe)

Nixen, så vidt jeg har kunnet konstatere, ret mig gerne hvis jeg tager fejl,
blev ingen hjulpet i denne, men tak for god underholdning ellers.

[klip]

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : bem

Dato : 08-06-06 16:02

> [...]
> så svært at forstå at man ikke skal genere en masse mennesker for at spare

Jeg har ikke generet nogen for at spare 15 kr. Jeg har aldrig bedt om eller
givet dba oplysninger, så hvad mener du med at "jeg gider gebærde mig". Skru
lige lidt ned for charmen, hr. skolemester.

/Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-06-06 06:42

bem wrote:

> Jeg har ikke generet nogen for at spare 15 kr. Jeg har aldrig bedt om eller
> givet dba oplysninger, så hvad mener du med at "jeg gider gebærde mig". Skru
> lige lidt ned for charmen, hr. skolemester.

Som skolemester påpeger jeg at jeg aldrig har beskyldt _dig_ for at
genere nogen for at spare 15 kr.

I øvrigt beklager jeg den personlige tone - anklagerne skulle være
rettet mod DBA-nassere. Men at du forsvarer dem fatter jeg nu ikke.

--
vh
Torben

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-06-06 22:24

MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> writes:

> Selvom jeg principielt er enig i den specifikke sag her, (at
> DBA-annonceinfoønsker ikke er min kop te) skal man nok passe på med
> ikke at blive alt for hellig, når der lige akkurat er et emne der
> inrriterer en at se på. Der står meget i den fundats og skal man tage
> alt for stingent pålydende er der relativt meget der burde sorteres
> væk under uønsket (hvilket omtrent alt er for en eller anden).
>
> I fundatsen står bl.a:
>
> "Folk bør som altid sikre sig at deres indlæg er i overensstemmelse
> med dansk lov, herunder lov om ophavsret, før de poster i gruppen. "

Den pasus er indført i fundatsen SPECIFIKT for at ramme DBA nasserne.

> Ifm med DBA-annoncer har lov om ophavsret været anført, men det er
> stærkt tvivlsomt,

Nej det er det ikke. Det har været diskuteret i jura gruppen et par
gange tidligerer (bl.a. på foranledning af bem)

> derimod er det ikke tvivlsomt at det er klart
> ulovligt at køre for hurtigt, med larmepotte, eller indlæg om hvordan
> man kører på baghjul mv. og der er masser af direkte eller indirekte
> forspørgsler om/opfordringer til den slags, man kunne måske spørge
> hvad der egentlig er værst .

På en racerbane er det klart lovligt
- at køre > 130km/t
- at have larmepotte (på larmedage
- osv osv osv

Your point being, kind sir?

Mere generelt: ja, der vil altid være irritation over "netnazi'erne"
som brokker sig over at folk "træder over stregen", men hvis ikke
nogen påtager sig rolle som "netnazi", så folk nogenlunde holder sig
indenfor samme boldbane, så bliver det rent anarki og til sidst
skrider folk igen fordi man skal ikke kan hugge sig igennem postings
o, frimærke- samlinger, katte og hvordan man dyrker pink roser i
vestvendte altankasser fra før 2. verdenskrig for at finde ugens
posting om motorcykler.

Efter min erfaring så gælder "de knuste ruders teori" i høj grad for
newsgrupper.

Kai

Fra : MKS - 74

Dato : 08-06-06 04:28

On Wed, 07 Jun 2006 23:23:47 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

>Den pasus er indført i fundatsen SPECIFIKT for at ramme DBA nasserne.

Så skulle du nok ha' skrevet det?!? Jeg husker godt OTD'en... men
intention er _ikke_ godt nok.

>Nej det er det ikke. Det har været diskuteret i jura gruppen et par
>gange tidligerer (bl.a. på foranledning af bem)

At spørge om et nummer? Think not...I hvert fald får du nok svært ved
at finde domsafgørelser på det område, mens folk hver eneste dag
bliver dømt for de andre overtrædelser.

>På en racerbane er det klart lovligt
> - at køre > 130km/t
> - at have larmepotte (på larmedage
> - osv osv osv

Ja-ja Kai....

>Your point being, kind sir?

At der er så meget _klart_ ulovligt her, der diskuteres i et væk
_uden_ at folk tit tager meget notits af det, men lige netop
DBA-annoncer har nogle set sig så sure på af en eller anden grund og
bruger tit en begrundelse de på ingen måde anvender konsekvent - Det
er naturligvis også et helt frit valg, men ikke særlig befordrende for
forståelsen af at der skulle være noget specielt over DBA-annoncer, og
efterlader vel mere det indtryk at det er nogles personlige irritation
end noget andet. Som skrevet, jeg har intet at bruge dem til, på den
anden side gælder det også for en stor del af de øvrige indlæg, så
hvor går grænsen?

> [...]
>o, frimærke- samlinger, katte og hvordan man dyrker pink roser i
>vestvendte altankasser fra før 2. verdenskrig for at finde ugens

Det handler vel også lidt om proportioner, sålænge et specifikt emne
fylder relativt lidt ser jeg ingen grund til at reagere alt for
voldsomt næsten uanset hvor OT man finder det, er der en god blanding
af skidt og kanel bør man IMHO engang imellem styre sine
netnazi-tendenser, ellers kommer man let til at fremstå som netop det,
med tilhørende risiko for at blive ignoreret. Risikoen for at en
gruppe udvikler sig i det nogle vil mene er en uheldig retning er der
altid - Det er netop Usenets styrke (og svaghed) at det altid vil være
de aktuelle brugere der bestemmer, såvidt jeg husker har du selv ikke
været bange for at skrive noget OT (f.eks om katte) her . Igen lidt
proportion i tingene bør der være...

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-06-06 21:03

MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> writes:

> Så skulle du nok ha' skrevet det?!? Jeg husker godt OTD'en... men
> intention er _ikke_ godt nok.

Oprindelig stod der specifikt noget om DBA, hvilket blev påpeget og
jeg blev anbefalet den nuværende pasus på dk.admin af "de garvede
folk"

> At spørge om et nummer?

Jeps. Du kan selv lede på dk.jura

> Think not...I hvert fald får du nok svært ved
> at finde domsafgørelser på det område, mens folk hver eneste dag
> bliver dømt for de andre overtrædelser.

Det ændrer ikke på sagen.

> At der er så meget _klart_ ulovligt her,
[snip]

Hvis du er så træt over folks inkonsistens, så gør noget ved det selv.

DBA'erne er "nemme at plukke" fordi folk skriver det i subject. Jeg
læser ikke alle postings, og jeg gider heller ikke.

[snip]

> såvidt jeg husker har du selv ikke
> været bange for at skrive noget OT (f.eks om katte) her .

Jeg erindrer ikke at jeg har startet en OT tråd kun om katte. Mener
du det modsatte, så kom med et link.

Kai

Fra : bem

Dato : 08-06-06 21:21

> Jeg erindrer ikke at jeg har startet en OT tråd kun om katte. Mener
> du det modsatte, så kom med et link.

Du forsøger at undvige ved at skrive, at du ikke har "startet" en tråd om
katte. Det er da fuldstændig ligegyldigt hvem der har startet tråden. Det er
da heller ikke dem, der svarer på spørgsmål om dba oplysninger, der har
startet tråden. Alligevel er du efter dem.
Men hvis du ikke kan huske noget, så her da:

"*ROTFL*

Jeg har hørt om - og desværre ikke selv set - to Korater, som blev
'lært' op fra de var helt små killinger at frivilligt hoppe i
badekaret når det er fuldt af vand, og plaske rundt sammen med ungerne
i familien.

Indavl kan umiddelbart afvises i dette tilfælde, da der aldrig har
været avlet særlig hårdt på Koraterne (derfor ligner de også alm
huskatte i ansigt, høre og næseform). Extrem stupiditet, måske?

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/kai_harrekilde-petersen "

Hvordan synes du selv dit indlæg herover stemmer med fundatsen?

Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt.

/Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-06-06 06:37

#1 : OT-tråde er normalt irriterende, af og til sjove.
#2 : Egoistiske OT-tråde er altid irriterende, men kan udvikle sig til
noget sjovt. Dog meget sjældent pga. top-posteren.
#3 : Antallet af posts i OT-tråde er ikke betydende for graden af
irritation.

--
vh
Torben

Fra : Andersen [3650]

Dato : 06-06-06 22:11

"RepsaC_" <cscs@Mailwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> [...]
Det er sq da en forhandlerannonce så alle data står der.
Prøv at scrolle lidt ned

Fra : Dun@nt

Dato : 07-06-06 07:47

RepsaC_ skrev:

> Hej
> [...]

Så stop da de forbendede DBA efterspørgsler
De hører IKKE hjemme her

"Hvorfor ?
Citat (efter hukommelsen)
"Det handler godt nok ikke om MC og er OT, men det er DEN ENESTE NG
hvor man kan få svar på DBA oplysninger"

Jeg vil da gerne hjælpe pfffaaaa

Start en NG hvor den slags kan foregå, eller find et forum for plat
hvad ved jeg
Men venligst fri os fra det her!

Ak ja en ung mand der ellers kunne være interessant at høre mere
til...

man en politik er jo en politik

PLONK!

Fra : Dun@nt

Dato : 07-06-06 07:51

Kim Persson skrev:

> Jeg vil nu gerne være behjælpelig...

Fej gruppe :-/

Plonk

Fra : Dun@nt

Dato : 07-06-06 09:27

bem skrev:

> Men jeg gider i øvrigt ikke at gennemgå alle argumenterne én gang til. Vi
> har været der før og bliver ikke enige.

Det gør du så ikke

[...]

ps
Jeg har set et par fine "bolt on's" hos en forhandler i Aalborg - der
skulle vel ikke være en der har en nøgle til butikken, så jeg kan
hente dem gratis?

--
J.C. Kløve
Via. gooooooooooooogle

Fra : MKS - 74

Dato : 07-06-06 10:49

> [...]

med dansk lov, herunder lov om ophavsret, før de poster i gruppen. "

Ifm med DBA-annoncer har lov om ophavsret været anført, men det er
stærkt tvivlsomt, derimod er det ikke tvivlsomt at det er klart
[...]

Ja - jeg er enig, jeg synes personligt ikke rigtig DBA-info hører
hjemme her og når folk udvider det til noget der ikke har en pind med
MC'er at gøre så _er_ man gået over stregen. På samme tid ved jeg dog
ikke rigtig om der er noget (eller der _bør_ gøres ) at gøre ved det,
det bliver lynhurtigt vældig dobbeltmoralsk .

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-06-06 19:41

>Jeg har set et par fine "bolt on's" hos en forhandler i Aalborg - der
>skulle vel ikke være en der har en nøgle til butikken, så jeg kan
>hente dem gratis?

Den kan du da selv hente her :

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1679&n=10&KundeID=

Kan du ikke lige tage en MC med til mig nu du er der.
Bare etellerandet hurtigt på omkring 1000 qbiq.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-06-06 10:27

"Dun@nt" <jck@aats.dk> writes:

> Fej gruppe :-/
>
> Plonk

Rolig, jeg tror ikke at der sælges mc'er på det opgivne nummer Et
hint var det dog.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Dun@nt

Dato : 07-06-06 14:19

Jes Vestervang skrev:

> Rolig, jeg tror ikke at der sælges mc'er på det opgivne nummer Et
> hint var det dog.
> --
> mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

ahhh'
mon ikke lige temperamentet løb af med mig

jeg "un-plonker Kim
Sorry Kim
UNPLONK

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-06-06 14:27

Dun@nt wrote:

> ahhh'
> mon ikke lige temperamentet løb af med mig
>
> jeg "un-plonker Kim
> Sorry Kim
> UNPLONK

Jaa - der er gået lidt "Harms" i den efter dine oplevelser i Harzen. Mon
du er ved at blive sån' en rigtig temperamentsfuld racerkører ?

--
vh
Torben

Fra : Dun@nt

Dato : 08-06-06 14:58

Dr. Enduro skrev:

> [...]
[zip]

> [...]
> størstedelen af brugerne herinde, der føler sig så generet af at
> fundatsen brydes, og om den fundats måske skulle laves om så?

joo

Nu er det jo netop ikke lang tid siden at fundatsen _blev_ diskuteret
og justeret - bla. fordi DBA nasseriet var ved at tage overhånd, gud
og hver mand spurgte om alt mulig ragelse.

Det der et alle andet sted forarger, er at man klart ønsker at benytte
en ydelse et privat firma stiller til rådighed. Men man vil fanme ikke
batale det markedet nu engang har vist at det er muligt at få for
denne ydelse ( hvis det var for dyrt ville annonsører og købere
forsvinde i en fart eller der ville være reelle alternativer der var
billigere). Det svarer i min verden til butikstyveri, (og ikke
færdselelovs forseelser som mange ynder at sammenligne med)

Mange indlæg lader jeg pasere uden kommentarer, men når de atter
dukker op i adskildelige indlæg i rap og endog nogle, aldeles uden MC
relevans, er der atter nødvendigt at banke "stjælerne" og "hælerne"
oven i hovedet. Så må man jo være "netnazi" for hvad det nu er værd

nå ldett vil så være det sidste ikke MC relaterede indlæg i denne
tråd fra undertegnede
--
J.C.Kløve
via goooooooooooooooooogle