ASUS Extreme EN7900GT/2DHT
Fra : Ding-Dong

Dato : 06-06-06 17:23

Hej NG

Jeg læste i en anden tråd at der skulle være problemer med 7900 serien, og
specielt med ASUS versionen.
Nu har jeg imidlertid set mig lun på det kort, jeg er ved at indkøbe dele
til en ny maskine som primært bruges til spil, og er blevet i tvivl om
hvorvidt jeg skal eller ikke skal investere i det kort.
Jeg skal ikke OC noget som helst.
Jeg læste også at nogen havde smidt en anden køler på kortet. Ville det evt.
være en brugbar løsning?
Evt. et link til en sådan køler.
Kan i evt. anbefale andre kort i samme klasse - evt. med 512 ram på?
Med venlig hilsen

Dennis

Fra : Bruno

Dato : 07-06-06 23:56

Ding-Dong wrote:
> [...]
> være en brugbar løsning?
> Evt. et link til en sådan køler.
> Kan i evt. anbefale andre kort i samme klasse - evt. med 512 ram på?

Radeon X1900XT eller evt. XTX. Et bedre valg imho.

Mvh

Bruno

Fra : Ding-Dong

Dato : 08-06-06 21:21

Bruno skrev i en meddelelse
> Radeon X1900XT eller evt. XTX. Et bedre valg imho.

Jeg har fundet disse 2:

For mig ser de temmelig ens ud. Jeg er umiddelbart tilhænger af det billige
kort. Men hvad er egentlig forskellen på de 2?
Med venlig hilsen

Dennis

Fra : Bruno

Dato : 08-06-06 22:48

Ding-Dong wrote:

> Jeg har fundet disse 2:

> For mig ser de temmelig ens ud. Jeg er umiddelbart tilhænger af det billige
> kort. Men hvad er egentlig forskellen på de 2?

Så vidt jeg kan se er eneste forskel, at de ved en fejl er registreret
som to forskellige hos edb-priser. Det ses tit.

Hvis du vil checke mere så kig hos de forskellige forhandlere, men det
vil altså overraske mig hvis ikke det er præcis det samme kort for selv
bundle synes og være det samme.

Du kan også kigge på

som igen sikkert er samme kort blot med en lidt anden bundle pakke.

Mvh

Bruno