Air Condition på loftet?
Fra : Nicholai

Dato : 06-06-06 16:52

Hej gruppe

Har efterhånden set en del af de her systemer hvor man har en "ude" del og
en del man monterer indendøre. (til 3-5000 kr)
mit spørgsmål er: kan "ude" delen monteres på et loft ? Det er et ganske
almindeligt loft med undertag i plast og cementtagsten.

//Nicholai

Fra : Jakob Griffel

Dato : 06-06-06 19:05

> Det er et ganske almindeligt loft med undertag i plast og cementtagsten.

- Blir det ikke lidt varmt deroppe når solen skinner? Udedelen skal jo af
med varmen...

--
Hilsen Jakob

Fra : Hauge

Dato : 06-06-06 19:19

Hejsa
Jakob Griffel wrote:
> - Blir det ikke lidt varmt deroppe når solen skinner? Udedelen skal jo af
> med varmen...

Det afhænger vel af om den skal bruges til at lave varme

Men jeg vil nu mene at det ikke vil virke, da loftsrummet jo skal af med
varmen eller kulden, og det er der med ret stor sandsynlighed ikke stort
nok luftskifte til på et loft.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060606181935@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 07-06-06 10:42

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Nicholai

Dato : 07-06-06 16:18

Tak for alle jeres input.

Den med larmen havde jeg ikke lige overvejet. Ærgeligt - har nemlig ikke
lige stedet til sådan en klods på ydersiden. (eller konen mener ikke der er
plads )

//Nicholai