Skifte glas i dør
Fra : kews

Dato : 06-06-06 14:11

Hejsa,

Jeg er ved et uheld kommet til at smadre en rude i vores dør. Nu vil jeg
gerne skifte glasset og i den forbindelse skal jeg have glaslisterne af.
Hvordan får jeg dem taget af uden det kan ses på listerne/døren? De
sidder sømmet fast.

/kews

Fra : Holst

Dato : 06-06-06 14:52

kews wrote:

> [...]
> gerne skifte glasset og i den forbindelse skal jeg have glaslisterne af.
> Hvordan får jeg dem taget af uden det kan ses på listerne/døren? De

Det er vanskeligt. En måde er at skifte listerne og sætte nye på. En
anden mulighed er at slibe, spartle, slibe og male de gamle, når du har
sat den på igen.

Fra : Martin G. Berg

Dato : 06-06-06 16:46

Hvis det er dykkere, så bank dem så langt ind at du kan få listen af.

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-06 20:16

> [...]
> Hvordan får jeg dem taget af uden det kan ses på listerne/døren? De sidder

Hvis det er dit eget hus, så forhør dig, om din forsikring ikke dækker det.
Det gjorde vores forsikring, da jeg også kom til, at smadre en rude i vores
bagdør engang.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : kews

Dato : 07-06-06 07:27

Hej,

Tak for svarene. Jeg tjekker lige op med forsikringen...

/kews