Boganmeldelser
Fra : Sune Jorgensen

Dato : 06-06-06 11:00

Er der nogle på gruppen som synes det kunne være en god idé, at der skrives
personlige anmeldelser af nyere dykke bøger som udkommer ?
Udover selve anmeldelsen kunne det måske også starte en interessant tråd.

Personligt er jeg begyndt at købe en del nye dykkerbøger fra Amazone
(f.eks. "Diver Down"), for at udfylde tiden i toget og når jeg fylder gasser

/Sune

Fra : WhiteD

Dato : 06-06-06 13:02

Jeg synes det ville være en brilliant ide. Jeg leder selv efter noget
litteratur om dykning generelt,
konfiguration af udstyr, træningsøvelser mm. så jo, det ville "come in
handy" med sådan en tråd :)

Finn

--
Sendt med Operas banebrydende postklient: http://www.opera.com/mail/

Fra : kews

Dato : 06-06-06 13:20

Hej,

Det var da en god idé. Jeg er selv ved at læse "The Last Dive", som jeg
ikke er positivt overrasket over...

/kews

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 06-06-06 19:14

Titlen lyder heller ikke særlig positiv...

Bjarne