Sidste sekund - rejse?
Fra : Dennis \(7600\)

Dato : 06-06-06 10:52

Hejsa..

Min kæreste og jeg vil gerne på en ferie sammen her om godt 2 uger..
Vi satser på at finde noget interesant på nettet - gerne afbud/sidste
chance..

Da jeg aldrig har benyttet mig af disse før, og ikke kender meget til dem,
vil jeg lige høre om der er nogle smarte samligs-sites, hvor mange
rejsearrangører er samlet. Eller bare nogle generelt gode og billige sider
at kigge..

Hvor længe kan og bør man vente?
Bliver det meget billgere hvis man sidder med kufferten pakket, og leder på
nettet - Altså "klar til at flyve NU"..

Håber på lidt hjælp fra erfarne afbud-brugere :)

Mvh Dennis B

Fra : Kristian

Dato : 06-06-06 11:06

"Dennis \(7600\)" <Dennis@ELEFANTbilinfo.dk> wrote:

> [...]
>nettet - Altså "klar til at flyve NU"..
>
>Håber på lidt hjælp fra erfarne afbud-brugere :)

Et godt sted at starte:
http://www.rejse-guide.dk/rejsebureauer/afbudsrejser/
--
Kristian

Fra : Dennis \(7600\)

Dato : 06-06-06 11:30

Hahahaa.. Kanon.. lækkert..

Tak for det :)

Fra : B.Pedersen

Dato : 06-06-06 11:40

> Håber på lidt hjælp fra erfarne afbud-brugere :)
>
> Mvh Dennis B

Et godt sted.
TV2 tekst TV fra side 500
mvh. B.Pedersen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-06-06 21:15

Hej

"B.Pedersen" <pedersen@xxxmail.nu> wrote:

>Et godt sted.
>TV2 tekst TV fra side 500
>mvh. B.Pedersen

Og et andet godt sted er: www.solfaktor.dk Her er det meste samlet på
samme sted ! - Go' tur...

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Dennis \(7600\)

Dato : 07-06-06 08:02

> Og et andet godt sted er: www.solfaktor.dk Her er det meste samlet på
> samme sted ! - Go' tur...

DEJLIG side :)

Ehm lige en tanke..
Der står MEGET ofte "Hotel - Uspec Uden Bad/Wc"

Kan det passe, eller er det bare for at vise laveste fællesnævner

Takker - Mvh Dennis

Fra : VH

Dato : 07-06-06 18:14

"Dennis (7600)" <Dennis@ELEFANTbilinfo.dk> skrev i en meddelelse

> DEJLIG side :)
>
> Ehm lige en tanke..
> Der står MEGET ofte "Hotel - Uspec Uden Bad/Wc"
>
> Kan det passe, eller er det bare for at vise laveste fællesnævner
> Jeg tror også det kan skyldes at bureauet lige har solgt samme rejser til
> fuld pris, og så vil de jo ikke skilte med at netop dette hotel eller
> lejlighed pludselig koster det halve.

Mvh HV

Fra : Dennis \(7600\)

Dato : 07-06-06 08:03

Den prøver jeg lige :)

Takker

Fra : Rejsehaj

Dato : 08-06-06 09:19

VH skrev:

> Mvh HV

Er det kun mig eller er de fleste af de priser der vises på Solfaktor
fyldt med fejl og meget lavere end når man skal købe billetten. Jeg
har lige forsøgt at søge en rejse til Spanien, hvor der kommer en
pris på 998 op med Apollo til Mallorca - men når man klikker videre
til Apollo, så får man slet ikke det valg - men i stedet andre
rejsemål der er langt dyrere.

Derudover har jeg prøvet flere priser med Sterling til Madrid, hvor
prisen på Sterlings side er meget dyrere end den der vises på
Solfaktor.

Helt ærligt så synes jeg det er en skodside med alt for mange
forkerte priser. De hoteller og flypriser man kan købe er ligegyldige,
de er da ikke specielt billige. Flyene der sælges er fra Travelmarket,
som langt fra er billigst - eller bedst - og hotellerne er fra
Travelnow/Hotels.com, der lægger en masse gebyrer oveni de priser man
ser på første side. F.eks. London: Gennemsnitlig pris pr. nat: 433,49
- men totalprisen for 4 nætter er sjovt nok 2052 - enten kan de ikke
regne eller også så er de ude på at fuppe dig til at tro prisen er
lavere end den er. Desuden er priserne i norske kroner!!!!!!