drdktv hakker?
Fra : Thomas Bendsen

Dato : 04-06-06 18:45

Hej

Er der andre end mig som oplever at drdktv hakker, og er der nogen som
kender en løsning?

Den nemme forklaring (at min forbindelse er for langsom) holder næppe.
Jeg har en stofa 1Mbit forbindelse, og på min kærestes windowsmaskine
afspiller den fint i mellemste kvalitet. På min 800 MHz iBook G4
(10.4.5) hakker det voldsomt selv i laveste kvalitet. Jeg anvender flip4mac.

Med venlig hilsen
Thomas Bendsen

Fra : dk.marked.privat.edb~

Dato : 04-06-06 19:16

Thomas Bendsen wrote:
> [...]
> afspiller den fint i mellemste kvalitet. På min 800 MHz iBook G4
> (10.4.5) hakker det voldsomt selv i laveste kvalitet. Jeg anvender flip4mac.

800Mhz G4 er ikke just hurtig, jeg vil tro din computer er for langsom
til at decode WMV9 streamen i realtime.

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 04-06-06 19:36

dk.marked.privat.edb.mac wrote:

> 800Mhz G4 er ikke just hurtig, jeg vil tro din computer er for langsom
> til at decode WMV9 streamen i realtime.

Afspilleren har en indikation af hvor meget den har hentet, og så længe
den har hentet mere end den har afspillet går det fint. Hvis jeg pauser
afspilningen og lader den hente hele programmet før jeg starter,
afspiller den det hele uden problemer (dette ville til enhver tid få mig
til at tro at forbindelsen er for langsom, men som nævnt ovenfor er det
næppe sandsynligt).
Men derfor kan din forklaring måske godt være den rigtige alligevel.

MVH Thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 04-06-06 20:29

Thomas Bendsen <tbendsen@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> næppe sandsynligt).
> Men derfor kan din forklaring måske godt være den rigtige alligevel.

Jeg ser nu det samme på en G5.

Forøvrigt, så kan man gemme TV programmet som en QuickTime film når det
hele er hentet. (Klik på pilen, der vender nedad.) Så kan man bruge en
rigtig player.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-06-06 08:48

> Jeg ser nu det samme på en G5.
>
> Forøvrigt, så kan man gemme TV programmet som en QuickTime film når det
> hele er hentet. (Klik på pilen, der vender nedad.) Så kan man bruge en
> rigtig player.

se det undrer mig ... monstro det var meningen ;)

Jeg vil gætte på at windows folkene nok ikke har så nemt ved det.

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-06-06 09:27

> Forøvrigt, så kan man gemme TV programmet som en QuickTime film når det
> hele er hentet. (Klik på pilen, der vender nedad.)

Det kræver at du har betalt for Quicktime Pro ...

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 05-06-06 10:03

Kaj Christiansen wrote:

> Det kræver at du har betalt for Quicktime Pro ...
>
> mvh.
> Kaj.

Det virker fint for mig uden pro-versionen (via flip4mac; ikke direkte
fra QuickTime)

MVH Thomas

Fra : Erik Richard S¿rense~

Dato : 04-06-06 20:59

Hej Thomas

Thomas Bendsen wrote:

> [...]
> afspiller den det hele uden problemer (dette ville til enhver tid få mig
> til at tro at forbindelsen er for langsom, men som nævnt ovenfor er det

Hm, jeg kører med en 4mbits forbindelse, og jeg kan end ikke få lov at
hente en hel stream, før den begynder at afspille, og den går i pause
for ca. hvert 10. sek....

> Men derfor kan din forklaring måske godt være den rigtige alligevel.

Næppe, min er en G4/1,4ghz, og jeg kender andre, der har samme problemer
på deres PCø'ere på en Acer bærbar 1,6ghz, + stationære 2,8ghz hhv.
3.0ghz...

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 05-06-06 08:27

Erik Richard S¿rensen wrote:
> Hej Thomas
>
> Hm, jeg kører med en 4mbits forbindelse, og jeg kan end ikke få lov at
> hente en hel stream, før den begynder at afspille, og den går i pause
> for ca. hvert 10. sek....

Jeg trykker blot på pauseknappen lige efter den er begyndt at afspille.

MVH Thomas

Fra : Erik Richard S¿rense~

Dato : 04-06-06 20:53

Hej Thomas