brænderprogram til mac gerne gratis
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 02-06-06 21:35

som ovenstår

Kan ikke finde et godt gratis brænderprogram til min macbook - det
indbyggede kan ikke lige det jeg mangler - skal blot kunne kopiere rimeligt
nemt og det kikser lidt for tit for det indbyggede...

but anyway.. har nogen nogne links måske?

Takker

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 02-06-06 23:58

Hej Flemming

Flemming Lynggaard wrote:
> [...]
> indbyggede kan ikke lige det jeg mangler - skal blot kunne kopiere rimeligt
> nemt og det kikser lidt for tit for det indbyggede...

Det klart bedste 'amatør' software er Toast 7.x, men det er jo ikke
gratis...

Det bedste kommercielle produkt er NTI DragonBNurn, men det er endnu
værre...

> but anyway.. har nogen nogne links måske?

Jeg har selv brugt DiskBlaze en smule og det er faktisk ret godt. Den
findes i både en gratis version og en lidt mere udbygget shareware
udgave. Den fulde version koster $19,95USd.
DiscBlaze 6.1.6: http://www.discblaze.com/mac/index.shtml
Meget god.

Disc Burner 1.15, DVD & CD burner/mastering software, freeware
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/530772/discburner.sit
Meget god

X-CD-Roast 0.98a15, Unix CD/DVD burning software, uses cdrtools, freeware
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/395735/xcdroast-0.98alpha15.dmg
Har ikke prøvet, men reviews giver 4 af 5 stjerner.

BurnX Free 1.5, burn cd/dvd with multiple sessions in hybrid, freeware
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/651170/BurnXFree15.sit
God

YuBurner 0.7.1, CD/DVD burner, freeware
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/705656/YuBurner_0_7_1.dmg.tgz
særdeles godt

LiquidCD 1.26, CD/DVD recording app to burn hybrids, cue/bin files, freeware
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/764226/liquidcd.php
Særdeles godt

Burnz 1.1.21u, burns CD-R/RW, DVD-R/RW by drag & drop, shareware
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/741968/burnz.dmg.bin
Meget god.

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-06-06 12:18

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote in message
Hej Flemming

Flemming Lynggaard wrote:
> [...]

værre...

> but anyway.. har nogen nogne links måske?

Mange tak

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-06-06 09:08

Flemming Lynggaard <flemmingl@gmail.com> wrote:

> [...]
> nemt og det kikser lidt for tit for det indbyggede...
>
> but anyway.. har nogen nogne links måske?

der er også:

<http://www.projectomega.org/subcat.php?lg=en&php=products_firestarter#d
l>

/thomas