DR net tv ...
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-06-06 09:32

Nogen hints til at få det til at virke med Safari / Flip4Mac ?

eller er DR som sædvanligt nogen smølfer ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Karl Antz

Dato : 01-06-06 12:27

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Nogen hints til at få det til at virke med Safari / Flip4Mac ?
>
> eller er DR som sædvanligt nogen smølfer ...

kommer an på vafforen Mac du har

Har du en PowerPC-Mac skal du bare installere flip4mac. Har du en
Intel-ditto må du vente til flip4mac kommer i en ny version; den er
lovet indenfor dette kvartal, altså forhåbentlig inden juli.

Kan ikke selv teste lige nu af samme årsag, men mener at jeg bare
installerede det på min gamle PowerMac, og så funkede det uden
problemer.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-06-06 15:21

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan ikke selv teste lige nu af samme årsag, men mener at jeg bare
> installerede det på min gamle PowerMac, og så funkede det uden

Jeg har en ppc powerbook ... og flip4mac .. men den siger "bad url"
eller lign når den prøver at åbne i QT.

Såeh ...

Det er deres nye tjeneste btw .. den der gik i luften i dag.

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Karl Antz

Dato : 01-06-06 16:56

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Jeg har en ppc powerbook ... og flip4mac .. men den siger "bad url"
> eller lign når den prøver at åbne i QT.

Prøv at se på sidens html-code - måske finder du den korrekte url der.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 01-06-06 17:41

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Jeg har en ppc powerbook ... og flip4mac .. men den siger "bad url"
> eller lign når den prøver at åbne i QT.

Jeg prøvede lige at starte Dolph og Wulff med venner.

Ingn problemer med at afspille, ud over at man lige så godt kan sætte
afspilleren på pause med det samme, fordi serveren ikke kan følge med.
(Så kan man afspille når udsendelsen er trillet ind.)