Safari siger (No picture)
Fra : Henrik Münster

Dato : 20-05-06 01:55

Efter den seneste tids opdateringer er min Safari begyndt at drille,
når den skal vise mediefiler som f.eks. små film. Der vises blot et
sort felt, hvor filmen skal være. I midten står der med hvid skrift:
(no picture). Et eksempel kan være Apples egne sider:

<http://www.apple.com/dotmac/publish.html>

Bruger jeg Opera eller en anden browser, er der ingen problemer. Er det
en plug-in, der er gået i udu, eller hvad? Hvordan reparerer jeg det?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Karl Antz

Dato : 20-05-06 08:35

> [...]
>
> Bruger jeg Opera eller en anden browser, er der ingen problemer. Er det
> en plug-in, der er gået i udu, eller hvad? Hvordan reparerer jeg det?

No probs med siden her hos mig

Tjek om dit kviktid-plugin fungerer, evt geninstaller det.

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-05-06 15:58

On 2006-05-20 09:35:11 +0200, karl@antz.dk (Karl Antz) said:

> Tjek om dit kviktid-plugin fungerer, evt geninstaller det.

Jamen, jeg troede, plug-ins var fælles for alle browsere. Når f.eks.
Opera virker, så er plug-in'et vel godt nok. Alternativt, hvordan
installerer jeg det igen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Karl Antz

Dato : 20-05-06 16:26

> Jamen, jeg troede, plug-ins var fælles for alle browsere. Når f.eks.
> Opera virker, så er plug-in'et vel godt nok. Alternativt, hvordan
> installerer jeg det igen.

tjek i SystemPreferences/QuickTime/Browser, om de rigtige haks er sat,
og for en sikkerheds skyld vælg Update

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 20-05-06 18:14

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> tjek i SystemPreferences/QuickTime/Browser, om de rigtige haks er sat,
> og for en sikkerheds skyld vælg Update

Og du kan også kigge efter i Safari -> Hjælp -> Installerede plug-ins
om Safari har set den.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-05-06 21:30

On 2006-05-20 19:13:42 +0200, kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) said:

> [...]

Der er kun to, så det er jo meget nemt. Update giver kun en ikon, der
hopper et par gange i Dock og derefter forsvinder. Jeg skulle også have
den nyeste 7.1 pro.

> Og du kan også kigge efter i Safari -> Hjælp -> Installerede plug-ins
> om Safari har set den.

Det skal jeg love for. Den er der to gange med 117 forskellige medietyper.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster