Dansk software til Mac OS X og alle de and~
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 11-05-06 23:41

Så har jeg endelig fundet tid og overskud til at få samlet indhold til
mine sider om dansk udviklet software til Mac OS X, der spænder fra
køkkenbordprojekter til kommerciel software af tung kaliber, og
oversættelser af software til dansk, som vi kan takke alle de andre for
at tage på sig.

Samlingen er sikkert langt fra fuldstændig så tag et kig på den, og
kender du til andre kandidater til disse sider, er du meget velkommen
til at sende mig oplysning herom. ligesom rettelser og kommentarer.

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk