java 1.4.2_07
Fra : Martin

Dato : 08-05-06 15:38

En god veninde har fået fortalt af sin bank - skandiabanken (som i
øvrigt ikke supporter mac) at hun skal anvende java version 1.4.2_07

Har ledt alle steder og kan ikke finde den

Er der en venlig sjæl der kan give mig et link?

Martin

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-05-06 15:57

Martin <none@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
> Har ledt alle steder og kan ikke finde den
>
> Er der en venlig sjæl der kan give mig et link?

Skandiabankens mac-support findes hos macbruger. Prøv at se, om det kan
bringe dig videre:
<http://www.macbruger.dk/>

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 08-05-06 17:11

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Skandiabankens mac-support findes hos macbruger. Prøv at se, om det kan
> bringe dig videre:
> <http://www.macbruger.dk/>

Aftalen mellen MacBruger og Skandiabanken er opsagt, i følge
Skandiabanken.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 08-05-06 17:11

Martin <none@nospam.dk> wrote:

> En god veninde har fået fortalt af sin bank - skandiabanken (som i
> øvrigt ikke supporter mac) at hun skal anvende java version 1.4.2_07
>
> Har ledt alle steder og kan ikke finde den

Det kan svjv ikke lade sig gøre.
Mac OS 10.3.9 endte med Java 1.4.2_09
Seneste opdatering til Mac OS 10.4.6 giver mulighed for at vælge mellem
Java 1.4.2_09 og Java2 1.5.0_06.

Jeg kan ikke bruge betalingsdelen af BECs webbank med OS 10.4.6, uanset
Java version.
På en OS 10.3.9 virker det med Java 1.4.2_09.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk