Tilbagekaldelse af mail.
Fra : Henrik

Dato : 07-05-06 12:42

Hej NGer

Var lige lidt hurtig og fik skudt en mail afsted, som jeg gerne vil
kalde tilbage, jeg ved man kan gøre det i Outlook, men hvordan med i
Mail på Mac??

Hilsen Henrik

Fra : Mads

Dato : 07-05-06 14:02

Henrik wrote:
> [...]
>
> Var lige lidt hurtig og fik skudt en mail afsted, som jeg gerne vil
> kalde tilbage, jeg ved man kan gøre det i Outlook, men hvordan med i

Man kan kun gøre det hvis mail systemet understøtter det. Altså hvis du
f.eks. sender en mail internt i et firma.

Outlook kan SVJH lave en approksimation som kræver at modtagerens mail
klient understøtter det. Og de gange jeg har prøvet den spurgte den
modtageren om han ville tillade tilbagekaldelsen.

Med andre ord. Tilbagekaldelse af mail i SMTP er ikke eksisterende.

Venlig hilsen
Mads

Fra : Bruno

Dato : 07-05-06 14:02

Henrik wrote:
> Hej NGer
>
> Var lige lidt hurtig og fik skudt en mail afsted, som jeg gerne vil
> kalde tilbage, jeg ved man kan gøre det i Outlook, men hvordan med i
> Mail på Mac??

Glem det, den slags virker stort set kun med intern mail og der er
heller ingen garanti for at mail klienten hos modtageren understøtter det.

Mvh

Bruno