On Tue, 19 Jun 2001 08:54:24 +0200, "Rasmus Bernth Jensen"
<rasmus_bernth@vip.cybercity.dk> wrote:
>> Hvad er forskellen (begrænsningerne) egentlig i BW's NG på 30 km/t i
>> forhold til 45km/t udgaven - og hvordan kommer man videre ??
>> At lukke blind-røret på udstødningen og fjerne skiven i variomatic'en
>> har givet lidt ekstra (ca. 50-60 km/t), men hvis jeg skal højere op,
>> hvad så ?? Anden cylinder/stempel + udstødning eller hvordan ??
>>
>> Jeg vil foretrække at få højere hastighed gennem "normale" dele, dvs.
>> uden brug af voldsomme tun-dele, som Gert & Helge (eller Helga, som
>> den stride MC-betjent på Frb. også kaldes en gang imellem

ikke
>> umiddelbart finder så interressante, som larmende og underligt
>> udseende tun-udstødninger..
>Du skal selvfølgelig omdyse karburatoren, til en større dyse.
Efter 45 km/t cylinder - klart nok

- nogle anbefalinger mht.
dyse-størrelse, så man ikke skal købe sig fattig i dyser inden man
finder en brugbar
/Brian