mit Mozilla er begyndt
Fra : @privat,,dk

Dato : 02-05-06 00:20

mit Mozilla er begyndt og opføre sig mærkeligt det spørge hver gang jeg
er inde og læsse en gruppe om den skal dowloa 100 nye indlæg
--
Niels Poulsen
Bovangen 57 B

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 02-05-06 02:21

Hej Niels

Marker navnet på din newsserver/konto, når mail/news vinduet er åbent.
Klik på 'View settings for this account'. Find her navnet på din
newskonto og klik på 'Server Settings'. Der skal ikke være 'flueben' i
- 'Use secure Connection (SSL)'
- 'Alwasy request authentication when connecting to this server'
Der skal være flueben i
- 'Check for new messages every' + antal min. fx. 10
- 'Ask me before downloading more than' + et vist antal. Standard er 100

Gem ændringer, - og det skulle gerne virke... - Hvis der ikke er flueben
i 'Ask me before...', så vil den opfatte det, som om du ikke har hentet
noget overhovedet.

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Niels Poulsen

Dato : 02-05-06 20:56

Erik Richard Sørensen wrote:
> [...]
>
> Gem ændringer, - og det skulle gerne virke... - Hvis der ikke er flueben
> i 'Ask me before...', så vil den opfatte det, som om du ikke har hentet

Nu fik jeg lappet hulet i min ost

Fra : Niels Poulsen

Dato : 03-05-06 06:38

> [...]

> Gem ændringer, - og det skulle gerne virke... - Hvis der ikke er flueben
> i 'Ask me before...', så vil den opfatte det, som om du ikke har hentet

Tak for råd samt vejledning Erik Richard du er min guru