Podcast opdatering kl xx:xx
Fra : J.K.Arning

Dato : 25-04-06 21:03

Jeg kan ikke helt finde løsningen på det her ...

De podcast jeg abbonerer på står til at blive opdateret en gang dagligt og
det er kl 16:57 (løjerligt tidspunkt)

Nå men jeg vil gerne have det gjort 07:34 for nu at være besværlig.

Ved i hvordan jeg ændrer tidspunktet ?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-04-06 23:46

On 2006-04-25 22:02:56 +0200, "J.K.Arning" <spam@arning.dk> said:

> [...]
> det er kl 16:57 (løjerligt tidspunkt)
> Nå men jeg vil gerne have det gjort 07:34 for nu at være besværlig.

Og det er så ikke et løjerligt tidspunkt?

> Ved i hvordan jeg ændrer tidspunktet ?

Så vidt jeg kan se, kan man ikke vælge tidspunkt for opdateringen. Man
kan derimod vælge et interval som hver time, hver dag, hver uge eller
manuelt, hvor der søges efter nye udgivelser. Der står så, hvornår der
søges næste gang. Det er vel det tidspunkt, du ser. Det afhænger
naturligvis af, hvornår du begyndt at abonnere på podcasten, og den
blev hentet første gang. Den kan vel også blive forstyrret af stand-by,
nedlukning eller andet. Derfor kan tidspunktet godt ændre sig. Jeg har
selv sat min til at hente hver time. Så får man podcasten ret kort tid
efter, den dukker op. Hvad med at bruge den løsning? Det tager jo ikke
mange sekunder, hvis der ikke er en ny version at hente.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster