Problemer med Mail
Fra : Henrik

Dato : 24-04-06 17:15

Hej NG'er

Har de sidste par dage haft problem med mail på min iBook også her i
Unison, med at mailen laver time out, og siger at den har en fejl
110??? Så prøver jeg for at se om min udbyder er nede, med min Windåse,
og den har ikke noget problem, så lukker jeg programmet ned og op et
par gange... Og så virker det??????? Hvad siger i??? Jeg har ikke
installeret noget på det sidste, hvad kan det være?

Fra tid til anden køre Safri også enormt langsomt, kørte en hardware
test uden resultat???

Mystisk....

Hilsen Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-04-06 21:08

On 2006-04-24 18:14:36 +0200, Henrik <dyk@mil.dk> said:

> [...]
> installeret noget på det sidste, hvad kan det være?
>
> Fra tid til anden køre Safri også enormt langsomt, kørte en hardware

Du nævner flere symptomer. Det langsomme kan skyldes, at computeren er
i gang med en eller anden proces. Der er ikke noget, du har sat den i
gang med, eller som automatisk er gået i gang? Det kan være at hente
e-mail, installere opdateringer, lave backup, scanne for virus etc. Det
sidste kan skyldes en dårlig forbindelse til internettet. Er der noget
med din hardware det? Hvis du bruger trådløs, er der så god kontakt?
Når du ikke skriver noget mere specifikt om din opsætning, er det svært
at sige noget mere specifikt.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-04-06 23:11

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:
> [...]

> installeret noget på det sidste, hvad kan det være?

> Fra tid til anden køre Safri også enormt langsomt, kørte en hardware

det lyder som et nætværksproblem, ikke et problem med din iBog.

Fra : Henrik

Dato : 28-04-06 21:59

On 2006-04-28 00:11:12 +0200, Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> said:

> det lyder som et nætværksproblem, ikke et problem med din iBog.

Ja der var åbenbart et problem hus udbyderen, så jeg er tilbage i fuld fart

Hilsen Henrik