LW 4/600 PS strejker
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 17-04-06 21:52

LW 4/600 PS strejker. Har tjent mig trofast i 15 år med kun et
værkstedsbesøg. Har også fungeret fint med OSX til PBG4.
Er der et godt sted at gå hen med den? Det kunne jo være en lille,
harmløs detaille, der skal ordnes, som jeg bare ikke kan få øje på.
Hvis ikke - hvad er den værdige afløser i henseende til printkvalitet,
driftssikkerhed, økonomi, hastighed?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-04-06 22:15

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> LW 4/600 PS strejker.

Hvad er det den ikke gør?

--
Mvh Martin

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 17-04-06 22:43

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Hvad er det den ikke gør?

Først meldte den paperjam. Så fjernede jeg en lille stump vildfarent
papir. Derefter satte papiret sig fast nogle gange igen. Nu svarer den
bare ikke, sev om alle forbindelser ser ud til at være i orden. Den har
været ude på køkkenbordet og er blevet vendt og drejet mange gange for
at se, om der sad flere papirstumper. Papirbunken er blevet luftet og
lagt pænt i bakken. Tonercartridgen har været ude og blevet sat på plads
igen, hvilket får maskin til at starte og derefter stoppe igen, uden at
der er blevet printet noget. De lamper, der skal lyse grønt, lyser
grønt.
Alle kabler har været trukket ud og sat i igen for at stimulere
forbindelsen.
Forbindelsen går fra Airport via en AsantéTalk-dims. Og det virkede
indtil for en time siden. Og det er rigtig frustrerende, når sidder og
skal være godt forberedt til den første dag efter påskeferien
(folkeskole).

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-04-06 19:03

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> AsantéTalk-dims

Jeg har haft samme printer og Asanté boks som du. Hos mig gik Asanté
boksen. Det kan ikke være det der også er sket hos dig? Som jeg husker
4/600ps så har den ikke nogen knap man kan trykke på så den laver en
prøveudskrift, vel?

--
Mvh Martin

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 18-04-06 20:14

> [...]

> boksen. Det kan ikke være det der også er sket hos dig? Som jeg husker
> 4/600ps så har den ikke nogen knap man kan trykke på så den laver en

Det har den altid gjort, når strømmen blev genetableret, men ikke nu.
Det kræver nok forbindelse til/fra computeren. Og det er der ikke.
Derfor undrer det mig, at Asantéen kan lyse grønt. Det burde dog
indicere, at forbindelsen er tilstede.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 18-04-06 20:06

On Mon, 17 Apr 2006 23:42:57 +0200, Ove Steen Smidt wrote:

> [...]
> igen, hvilket får maskin til at starte og derefter stoppe igen, uden at
> der er blevet printet noget. De lamper, der skal lyse grønt, lyser

Melder den manglende papir hvis du fjerner alt papiret i bakken?

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 18-04-06 21:05

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Melder den manglende papir hvis du fjerner alt papiret i bakken?

Det kan den dårligt komme til, sålænge den ikke svarer.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 18-04-06 21:29

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Det kan den dårligt komme til, sålænge den ikke svarer.

Nr. 2 lysdiode lyser gult, når jer fjerner papiret i min LW 4/600.

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 18-04-06 22:07

Thorkil Olesen <slet.dette.thorkil.og.dette@pip.dknet.dk> wrote:

> Nr. 2 lysdiode lyser gult, når jer fjerner papiret i min LW 4/600.

Det gør min også. Men det ved computeren vist ikke noget om.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 18-04-06 22:18

On Tue, 18 Apr 2006 23:06:50 +0200, Ove Steen Smidt wrote:

> Det gør min også. Men det ved computeren vist ikke noget om.

Umiddelbart virker det som om det er din computer der er noget galt med.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 18-04-06 22:16

On Tue, 18 Apr 2006 22:04:34 +0200, Ove Steen Smidt wrote:

> Det kan den dårligt komme til, sålænge den ikke svarer.

Der er da nogen lamper på den, ikke?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-04-06 00:36

> [...]

> indtil for en time siden. Og det er rigtig frustrerende, når sidder og
> skal være godt forberedt til den første dag efter påskeferien

har du fået investeret i en hub/switch, eller bruger du stadig et
krydset kabel?

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 20-04-06 16:57

> har du fået investeret i en hub/switch, eller bruger du stadig et
> krydset kabel?

"Stadig"?

Der går et ganske almindeligt netværkskabel fra Linksys-Routeren til
Asanté Talk, der så fører talken videre til printeren. Linksys er
forbundet med Airport. Og det har der aldrig før været nogen problemer
i.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-04-06 18:36

> [...]

> Asanté Talk, der så fører talken videre til printeren. Linksys er
> forbundet med Airport. Og det har der aldrig før været nogen problemer

jeg har vist taget fejl af dig og en anden skribent.