Grats Version Tracker Pro til Dot-Mac medl~
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 17-04-06 21:01

Jeg ved ikke om det er et standard tilbud til .mac medlemmer, men der
er et gratis medlemsskab af Version Tracker Pro at hente, hvis man er
rap på tangentbordet, lige nu på

http://www.mac.com/web/en/Blog/21DE70C8-B3AB-4A01-A8C6-C4CC2CDEAEF0.html

Hilsen Thomas :)

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-04-06 21:14

On 2006-04-17 22:01:07 +0200, tboweb01@mac.com (Thomas Boelskifte) said:

> Jeg ved ikke om det er et standard tilbud til .mac medlemmer, men der
> er et gratis medlemsskab af Version Tracker Pro at hente, hvis man er
> [...]

Jeg har da haft det et stykke tid efterhånden. Det må da mindst være et
år. Jeg bruger det godt nok ikke rigtigt, så jeg har ikke sat mig ind i
detaljerne. Nu prøvede jeg lige at logge mig ind hos Versiontracker.
Under min konto stod, at den var udløbet. Jeg klikkede så på renew, og
jeg kunne helt gratis forny mit Versiontracker Plus abonnement til 3/2
2007, fordi jeg er .Mac-abonnent. De vil dog gerne have, at jeg mod en
mindre betaling opgraderer til et Versiontracker Pro abonnement.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster