»Applet not loaded«
Fra : Per Rønne

Dato : 15-04-06 07:26

Kan nogen forklare mig om det overhovedet er muligt at køre JPs web-tv
fra en mac? Det er absurd at skulle gå ind i en Windåse for at kunne se
eksempelvis:

»Virksomheder ramt af manglende arbejdskraft«

på denne link:

<http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3677208/>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-04-06 10:18

On 2006-04-15 08:25:46 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> [...]
> eksempelvis:
>
> »Virksomheder ramt af manglende arbejdskraft«

Jeg kan se det med Internet Explorer, men det kan til gengæld ikke vise
hjemmesiden pænt. Desuden åbnes Windows Media Player, og filmen hakker
meget. Alle de andre browsere lukker omgående, når man klikker på filmen
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 15-04-06 10:42

> Jeg kan se det med Internet Explorer, men det kan til gengæld ikke vise
> hjemmesiden pænt. Desuden åbnes Windows Media Player, og filmen hakker
> meget. Alle de andre browsere lukker omgående, når man klikker på filmen

Jeg ser det uden problemer i Safari og Camino, mens Firefox crasher.
Jeg plejer ellers sjældent at kunne se avisernes web-tv, men i dag går
både JP, Politiken og Berlingskes fint igennem.

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Per Rønne

Dato : 15-04-06 11:26

> Jeg kan se det med Internet Explorer, men det kan til gengæld ikke vise
> hjemmesiden pænt. Desuden åbnes Windows Media Player, og filmen hakker
> meget. Alle de andre browsere lukker omgående, når man klikker på filmen

Og IE viser det uden problemer på en Windåse ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk