'Harddisken' i morgen.:-)
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-04-06 21:35

Jeg tror, det er værd at lytte til 'Harddisken' i morgen eller på søndag...

Der kommer vist en gammel kending.... - Og tag lige hatten af for ham...
- Jeg siger bare "GODT GÅET"!!!

mvh. Erik Richard
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Per Rønne

Dato : 14-04-06 21:59

> Jeg tror, det er værd at lytte til 'Harddisken' i morgen eller på søndag...

Kommer også på podcast.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ole Jensen

Dato : 14-04-06 22:06

> Jeg tror, det er værd at lytte til 'Harddisken' i morgen eller på søndag...

Hvorfor vente, den kan hentes som podcast allerede nu.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-04-06 22:29

Hej Ole

Ja, det kan jeg da se, men de plejer da først at frigive dem _efter_,
den har været sendt.
mvh. Erik Richard

Fra : Ole Jensen

Dato : 14-04-06 23:44

> Ja, det kan jeg da se, men de plejer da først at frigive dem _efter_,
> den har været sendt.
> mvh. Erik Richard

Jeg har da før hentet dem om fredagen, så det er ikke noget nyt.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-04-06 23:19

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:
> Hej Ole

> Ja, det kan jeg da se, men de plejer da først at frigive dem _efter_,
> den har været sendt.

nej faktisk ikke, den er normalt tilgængelig fredag.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-04-06 03:56

> Ja, det kan jeg da se, men de plejer da først at frigive dem _efter_,
> den har været sendt.

Ja, jeg ser da at jeg allerede har den.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 17-04-06 14:50

> Jeg tror, det er værd at lytte til 'Harddisken' i morgen eller på søndag...
>
> Der kommer vist en gammel kending.... - Og tag lige hatten af for ham...
> - Jeg siger bare "GODT GÅET"!!!

Tusind tak Erik, jeg har kun fået positivet tilkendegivelser, så et
eller andet må jeg jo ha sagt rigtigt :)

Jeg har hamrende nervøs for, min Håårsens-dialekt ville ødelægge det
hele, mnen det gik. Der vr faktisk rigtig sjovt, og Carsten -
journaliten - gjorde alt for, at det blev en behagelig "samtale"

Jeg er i hvert fald glad for at jeg sagde ja, og resposen har været
overvældende - fra Oslo til Valencia er der kommet mails, plus en fra
"Lægens Bord" håber jeg skriver noget mere ... hmmm

Hilsen Thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-04-06 00:32

Hej Thomas

Thomas Boelskifte wrote:

> Tusind tak Erik, jeg har kun fået positivet tilkendegivelser, så et
> eller andet må jeg jo ha sagt rigtigt :)

Jeg hørte både udplukket den anden morgen og så det hele fredag nat.

Du sagde mange væsentlige ting. Men jeg bemærkede især, at du sagde -
frit citeret - "...at man ikke må give op...!"... Jeg kender jo desværre
alt for godt, hvad de der små bæster til streppere og staffyere kan
finde på at gøre ved folk. Det var jo en omgang staffylykokker, der
ødelagde Kirstens hjerte, så den ikke kunne mere, og hun var for svag
til, at de kunne operere og sætte nye hjerteklapper ind. Men hun kæmpede
jo imod, sålænge hun kunne...

Et par år eftr, jeg lærte hende at kende, fik hun en total afasi pga. en
fejlbehandling (dehydrering) på Århus Kommunehospital, men hun ville
lære at snakke igen, og det fik hun da også gjort, takket være en masse
lytning til dels bånd, dels at vi sammen gentog og gentog ord og
sætninger hele tiden...

> Jeg har hamrende nervøs for, min Håårsens-dialekt ville ødelægge det
> hele, mnen det gik. Der vr faktisk rigtig sjovt, og Carsten -
> journaliten - gjorde alt for, at det blev en behagelig "samtale"

Nå... Der kom da ikke så mange 'ik' å''. - Det er bare et spørgsmål
om vane.. - Jeg har været studievært på en radiostation i godt 16
år, og de første par gange er man altid nervøs, for at det ikke vil gå,
men når først man sidder midt i det, så går det jo altid alligevel...
sådan da. 'bøffer' kan man ikke undgå, og så gælder det blot om at
vende dem til egen fordel. - Og forresten synes jeg nu ikke, der var
særligt med 'bøffer' i det, du sagde - højst et par meget små
'mini-frikadeller'.

> Jeg er i hvert fald glad for at jeg sagde ja, og resposen har været
> overvældende - fra Oslo til Valencia er der kommet mails, plus en fra
> "Lægens Bord" håber jeg skriver noget mere ... hmmm

Bare klø på! - Jeg tror, du med den indstilling, du har lagt for dagen,
kan være med til at indgyde andre både mod og lyst til selv at kæmpe
med, når/hvis de skulle komme i en lignende situation.

Jeg håber også, dine nye knæ skikker sig, som de skal, og du er begyndt
at kunne gå igen. - Jeg har en gammel veninde i København, der også har
fået nye knæ pga. sammenvoksninger som følge af leddegigt. - Hun kunne
ikke gå mere end 50-75m uden at skulle hvile sig. - Nu går hun lange
ture med sin mand og børnebørn - trods det, hun er total blind og manden
er næsten helt blind også, - og så er han endda stadig Mac bruger, -
såvidt jeg da véd.

Så bliv endelig ved! Der er brug for stædige folk af din slags. Jeg véd,
der er mange, der tager mod sådanne inputs og bruger dem til noget
positivt. Jeg har også set det flere gange i forbindelse med det
testarbejde, jeg jo også laver med handicapvenligt software. De hungrer
efter at få noget, der kan gøre tingene bare lidt lettere i hverdagen,
så med de erfaringer, du har gjort dig, vil du nok også kunne bibringe
andre noget, som de så kan bruge selv. - Så bliv endelig ved!