News.Individual.NET
Fra : Storm

Dato : 11-04-06 09:02

Er der noget der ved om noget er sket med News.Individual.NET?

Jeg får ikke længere lov at hente news på den.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-04-06 09:18

On 2006-04-11 10:01:39 +0200, NInzen@ofir.dk (Storm) said:

> Er der noget der ved om noget er sket med News.Individual.NET?
>
> Jeg får ikke længere lov at hente news på den.

Man skal betale for at bruge den nu. Har du en betalingskonto, eller
bruger du en af de gamle gratis? I så fald skal du konvertere.

<http://news.individual.net/register.php>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Storm

Dato : 11-04-06 11:35

> Man skal betale for at bruge den nu. Har du en betalingskonto, eller
> bruger du en af de gamle gratis? I så fald skal du konvertere.
>
> <http://news.individual.net/register.php>

Tak - jeg har nu betalt for nogen tid (et år eller mere) siden. Jeg
tjekker det med dem.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : kjhfkjh

Dato : 12-04-06 08:04

Storm <NInzen@ofir.dk> wrote:

>Tak - jeg har nu betalt for nogen tid (et år eller mere) siden. Jeg
>tjekker det med dem.

alternativt kan du kigge på news.aioe.org som er gratis og
uden krav om registrering af nogen art.

/

Fra : Jon

Dato : 12-04-06 14:23

kjhfkjh <nospam@nospam.invalid> wrote:

> alternativt kan du kigge på news.aioe.org som er gratis og
> uden krav om registrering af nogen art.

Hvordan er ytelse og stabilitet? Jeg brukte news.usenetzone.com en
stund, men ble lei av forferdegli ytelse og dårlig stabilitet. Nå er jeg
på individual.net, og det er fantastisk hurtig og helt stabilt og uten
reklame hverken for seg selv eller andre. Det er da verdt rundt 80
kr/år?
--
/Jon
For mail address, run the following in Terminal:

Fra : Storm

Dato : 13-04-06 22:18

Jon <see_signature@mac.com.invalid> wrote:

> [...]
> på individual.net, og det er fantastisk hurtig og helt stabilt og uten
> reklame hverken for seg selv eller andre. Det er da verdt rundt 80

Ja, det er jeg også blevet enig med mig selv om - så jeg har fornyet mit
abonnement, det var simpelthen bare udløbet.

Der har aldrig været problemer i det år jeg har betalt.

De har bare en total dårlig betalingsform.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-04-06 22:27

Storm skrev:

> De har bare en total dårlig betalingsform.

Enig, men det undrer mig lidt, at du ikke fik en mail.
Oprettede du ikke en Click&Buy-konto da news.individual.net blev
til en betalingsserver? Det mindes jeg at vi snakkede om dengang,
men jeg husker måske forkert.

D. 1/4-06 fik jeg en mail fra Click&Buy med info om, at der vil
blive trukket 10 ¤ fra min konto for næste års abonnement hos
news.individual.net.

--
Hilsen
Madsen