ogg filer?
Fra : otnfjern@stofanet.dk

Dato : 10-04-06 17:56

Kan audio ogg. filer konverteres til mp3 eller aiff? I bekræftende fald
med hvad?

otn

Fra : Søren

Dato : 10-04-06 18:00

On 10/04/06 18:56, in article 1hdldvk.j1nryid1ffr4N%otnfjern@stofanet.dk,
"otnfjern@stofanet.dk" <otnfjern@stofanet.dk> wrote:

> Kan audio ogg. filer konverteres til mp3 eller aiff? I bekræftende fald
> med hvad?

Umiddelbart vil jeg tro, at Music Man kan det du efterlyser...
http://www.mireth.com/doc/musicman_faq.html

Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as
Fiat Seicento Sporting Abarth

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-04-06 18:17

Hej Ole

otnfjern@stofanet.dk wrote:
> Kan audio ogg. filer konverteres til mp3 eller aiff?

Ja.

> I bekræftende fald med hvad?

Først og fremmest Amadeus II til både OS 9.x og X. Audacity kan også,
men gør det ikke særlig godt. PlayerPro kan også, men gør det ikke godt
på OS X, kun på OS 9.x

Jeg har før med gode resultater brugt SoundGrinder "Sound Grinder 2.5.2
full-featured batch audio converter" - og den har tillige batch
converter funktion, så den kan konvertere mange filer på én gang.
http://www.monkey-tools.com/pages/products/sgmain.htm

Men den, jeg synes bedst om, er klart 'Music Man' "Music Man 1.7.6
rip, convert, burn & play WMA, WAV, AAC, Ogg, MP3". - Den har reddet mig
et par gange, hvor jeg fik nogle skøre formater til videreredigering.
http://www.mireth.com/pub/mpme.html

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Jesper

Dato : 10-04-06 19:19

<otnfjern@stofanet.dk> wrote:

> Kan audio ogg. filer konverteres til mp3 eller aiff? I bekræftende fald
> med hvad?
>
> otn

Der er faktisk en .ogg plugin til QT, brug den, så kan du eksportere
..ogg filer i QT pro.

Vær opmærksom på at visse programmer producerer .ogm filer med .ogg
efternavnet.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : otnfjern@stofanet.dk

Dato : 11-04-06 09:43

Tak for hjælpen til alle. Sound Grinder klarede det.

MVH

otn