Hvor blev ikonet af?
Fra : sbj@pc.dk

Dato : 06-04-06 18:14

Hej
Jeg fik vist rørt lidt grundigt rundt med pegefingeren på min iBook,
i hvert fald forsvandt det der "snabela på en fjeder", der ligger til
højre for skraldespanden.

Jeg kan ikke finde et lignende ikon i programmappen....hvordan får jeg
genetableret det?

MVH

Steen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-04-06 20:36

<sbj@pc.dk> wrote:

> [...]
> højre for skraldespanden.
>
> Jeg kan ikke finde et lignende ikon i programmappen....hvordan får jeg

Icon'et er bare et link fra en webbrowser som er trukket til Dock'en.
Prøv selv med en adresse i Safari.
Tag fat i iconet til venstre for linket og træk det til Dock'en.

Dit icon har sikkert været til en af Apples sider.

Kig evt. et par dage tilbage i denne gruppe.
Andre har omtalt emnet.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk