Pludselig defekt iSync?
Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 18-03-06 09:00

Hej,

Jeg bruger en gang i mellem med stor glæde iSync til at synkronisere
mine telefoner, når jeg skifter mellem disse, og jeg har tidligere ofte
brugt den til at synkronisere min Palm med Entourage (da jeg brugte
dette).
Imidlertid har jeg ikke brugt iSync i noget tid, og jeg skal nu have
synkroniseret en masse kontakter over til min reservetelefon, da min
Razr er gået i stykker. Men iSync lukker konsekvent ned ligeså snart det
er åbnet, og giver mig bare følgende fejlmeddelse (kun starten taget
med, da det ellers bare giver en frygtelig lang post):

ate/Time: 2006-03-18 08:54:49.800 +0100
OS Version: 10.4.5 (Build 8H14)
Report Version: 4

Command: iSync
Parent: WindowServer [62]

Version: 2.1.1 (89.0)
Build Version: 10
Project Name: iSyncUI2
Source Version: 890000

PID: 29928

Exception: EXC_BAD_ACCESS (0x0001)
Codes: KERN_PROTECTION_FAILURE (0x0002) at 0x000000c4

Er det til at se, hvad der er i vejen? Sidst jeg brugte iSync med succes
var lige inden 10.4.5-opdateringen kom.
Jeg er muligvis selv skyld i problemet, da jeg nemlig ville synce min
Palm med iCal, Adressebog osv, og jeg derfor måtte fjerne nogle
indstillingsfiler fra Palm Hotsync Conduit.

Hvis det sidste er tilfældet, er det så muligt at slette samtlige
iSync-indstillinger, og gøre den fabriksny?

På forhånd tak.
--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 18-03-06 11:40

Mikkel Westh [2740] <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> wrote:

Ah, 4. gang er lykkens gang.. Slettede endnu engang
com.apple.isync.plist og nu virker det. Yay!