Hjælp: Schubert C2
Fra : J W Nielsen

Dato : 03-06-06 19:54

Hej...
Har en Schubert C2-hjælm som jeg er meget tilfreds med.
Nu var ideen, at få monteret et samtaleanlæg i den og til det formål skal
jeg ha' kæbepartiet af samt løsnet kindpuderne i begge sider. Kæbepartiet er
klaret og mikrofonen sidder ganske pænt.
Desværre kniber det noget med de to kindpuder - hvordan pokker får jeg
løsnet den, så jeg kan få monteret højttalerne?
De må formodentlig være skruet på, da hageremmen er monteret på puderne og
ikke gennem et hul ind i hjælmen. Jeg har forsøgt at løsne flere skruer, men
det giver ikke noget resultat!!!

Mvh Jørgen
K1200GT

Fra : Thomas

Dato : 03-06-06 20:10

Se http://www.motocom.dk/default.asp?Action=Menu&Item=106
eller http://www.autocom.co.uk/pdf/Schuberth_C2_Fitting.pdf

Husk - google er din ven. Jeg søgte på "Schubert C2 Communication Fitting".
Svaret var der således: Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 22.600 for
schubert c2 Communication Fitting. (0,26 sekunder)

/Thomas

Fra : J W Nielsen

Dato : 04-06-06 17:31

Så lykekdes det...