Thai TV
Fra : Martin Poll

Dato : 03-06-06 17:00

hej henrik
håber at i har det godt.
jeg kunne godt bruge det link til thaitv over nettet, jeg fik de engang af
jørn men har smidt det væk. kan du hjælpe her.

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Anders Christensen

Dato : 03-06-06 17:06

Martin Poll skrev:
> [...]
> jeg kunne godt bruge det link til thaitv over nettet, jeg fik de engang af
> jørn men har smidt det væk. kan du hjælpe her.

Det lyder i mine ører ret suspekt... :)
Måske du skal overveje at sende det til Henrik direkte, selvom han da
måske læser med her?

Fra : Brian Kærgård

Dato : 03-06-06 17:47

http://thaitv.webcindario.com/ heyy mester jeg så lige at du søgte noget
thai tv her er lige et link mvh Brian

Fra : Martin Poll

Dato : 03-06-06 18:44

"Brian Kærgård" <166095@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> http://thaitv.webcindario.com/ heyy mester jeg så lige at du søgte noget
> thai tv her er lige et link mvh Brian

hej NG.
Jeg beklager at min e-mail kom her i NG. Så var det da godt at det var en af
de mere uskyldige e-mails

Med venlig hilsen
Martin ( med røde øre)
Aprilia SL 1000

Fra : Armand

Dato : 03-06-06 23:30

artin Poll skrev:

> Jeg beklager at min e-mail kom her i NG. Så var det da godt at det var en af
> de mere uskyldige e-mails

Jup!
Lad os lige mindes stakkels BoyToy en kort stund
Gad forøvrigt vide om han ikke stadig er blandt os under andet handle
(jeg véd godt at jeg får dig frem makker!)

--
Armand.
(og så var der vist også noget med at sylte hvidløg :-/ )

Fra : Andersen [3650]

Dato : 04-06-06 07:13

> Jup!
> Lad os lige mindes stakkels BoyToy en kort stund
> Gad forøvrigt vide om han ikke stadig er blandt os under andet handle (jeg
> véd godt at jeg får dig frem makker!)

Den kræver vist en forklaring.
Har Googlet lidt og fundet frem til at omtalte BoyToy vist skrev noget
kærsteri i NG i stedet for en mail, men det ligger jo tilbage i 2000 eller
2001 (kan ikke helt afgøre det). Så er der også sagen om de blå hvidløg.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-06-06 08:15

Den Sun, 04 Jun 2006 00:30:09 +0200 sendte Armand
<armand@mc-chaufforerne.dk> følgende røgsignaler:

>Jup!
>Lad os lige mindes stakkels BoyToy en kort stund
>Gad forøvrigt vide om han ikke stadig er blandt os under andet handle
>(jeg véd godt at jeg får dig frem makker!)

Årh, var det ikke andet så prøv at Google på ordet "dildo" i
dk.fritid.bil....*G*

Se, dét er en ommer.

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Armand

Dato : 05-06-06 00:33

Armand skrev:

> Gad forøvrigt vide om han ikke stadig er blandt os under andet handle
> (jeg véd godt at jeg får dig frem makker!)

Rettelse:
"at jeg alligevel IKKE får dig frem......"

--
Armand.