Valg af udstødning
Fra : Henrik & Karina

Dato : 03-06-06 11:27

Hej NG.

Jeg er lige blevet ejer af en Suzuki GS 500 E fra 98.

vil gerne have lidt mere lyd, hvilken potte skal man vælge.

og hvad er priserne..

HEnrik

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-06 17:38

Henrik & Karina skrev i meddelelsen
<44816400$0$38728$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
>Hej NG.
>
>Jeg er lige blevet ejer af en Suzuki GS 500 E fra 98.

Tillykke

>vil gerne have lidt mere lyd, hvilken potte skal man vælge.

men det vil dine omgivelser ikke.... :-/

>og hvad er priserne..

Et sæt Koss the Plug kan vel erhverves for under Kr. 500,- de sikrer så
samtidig din hørelse mod skader fra vindstøj. Dertil et billigt intercom,
der er skrevet en del på gruppen om disse, sikkert i samme prisklasse, og så
en mikrofon placeret nær mundingen af den originale lyddæmper. Det må kunne
gøre tricket.

Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Stefan

Dato : 03-06-06 19:39

> [...]
> så
> en mikrofon placeret nær mundingen af den originale lyddæmper. Det må

ROLF

Stef