Ferie til Amsterdam - Tasker?
Fra : cwinn

Dato : 02-06-06 18:39

Ja gu er der "tasker" dernede

Men....
En ven og jeg er ved at planlægge en tur til Amsterdam. Vi kører
begge to sportsmotorcykler, en ZX7R og en ZX6R. Ingen af os har
Mc-tasker af nogen art.

Hvad er der af muligheder på sådan 2, knap så praktiske raketter?
Btw er der nogen der har erfaringer med at køre så langt på
sportsmotorcykler?

Christian
ZX7R Cup-Eddition Nr. 126
Aalborg

Fra : Jørgen Winther

Dato : 02-06-06 21:39

> [...]
>
> Hvad er der af muligheder på sådan 2, knap så praktiske raketter?
> Btw er der nogen der har erfaringer med at køre så langt på

Jeg foreslår tanktasker og et sæt slå-over-tasker, som kan hænger over/under
sædet. Og hvis I vil gøre det jævnligt, kan I sikkert også montere et Givi
Wingrack el.lign. og bruge nogle hårde tasker.

--
Jørgen

Fra : Knud Dam

Dato : 02-06-06 23:38

> "cwinn" <winneche@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Btw er der nogen der har erfaringer med at køre så langt på
> sportsmotorcykler?

"Så langt" ....

; - )

KD