Sker der noget...
Fra : Søren

Dato : 01-06-06 22:04

Hej

Jeg synes hele ugen at der har været usædvanlig mange motorcykler med
oppakning i nordgående retning på E45. Nogen der ved om der sker noget
spændende ?

Søren.

Fra : MLN

Dato : 01-06-06 22:21

Godt spørgsmål, jeg er sgu ved at vride nakken af led på vej hjem hver
eneste dag .... nogen der ved noget ???
Det har mest været Cruisere/Choppere jeg har set, nogen med temmeligt lange
forgafler, så jeg antager de ikke alle er danske ...

MVH (en mega nysgerrig)
Martin Lynge Nicolaisen

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 02-06-06 04:57

"MLN" <martin@SLETDETTEmln.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det har mest været Cruisere/Choppere jeg har set, nogen med temmeligt
> lange forgafler, så jeg antager de ikke alle er danske ...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det har du ret i.. langt de fleste af dem er fra Holland. Jeg fulgtes med et
par stykker i går eftermiddags på vej på arb.
Jeg sad og tænkte lidt på "swedish bikemeet", men det er jo røget til
Danmark og er vist ikke endnu, så kan være det bare er en klub/klubber der
skal på ferie.

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen, forældre til et englebarn
Suzuki GSX-R 250

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-06-06 09:05

Er der ikke noget Harley-træf i Norge...? Er de set køre ombord på en færge

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er ved svar på mail

Fra : S@nd

Dato : 02-06-06 11:23

Henrik Nielsen wrote:
> Er der ikke noget Harley-træf i Norge...? Er de set køre ombord på en færge

> [...]

Ja, de er nok ikke på vej til Road-Race Festival på Jyllandsringen -
Det er der alt for mange sving til

-== CBR900RR - "Evolution" ==- - Som skal på Jyllandsringen

Fra : Perminator

Dato : 02-06-06 17:22

"Søren" <nospam@nospam> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg synes hele ugen at der har været usædvanlig mange motorcykler med
> oppakning i nordgående retning på E45. Nogen der ved om der sker noget
> spændende ?

Engelsk Træf i Mosten ved Allingåbro i pinsen. Men det forklarer nok ikke
høj aktivitet først på ugen.
--

"Perminator"
Per Misser