Restsalg af MC-t
Fra : Stig Sørensen

Dato : 01-06-06 19:57

Hej.. Har her idag hentet mig en fin MC-jakke til sølle 300kr,- i Netto.
Har skrevet lidt mere om dem her, og lagt billeder op:

http://billig-mc.dk/about1433.html

"Der er CE-protectorer i albue og skulder, soft-protector i ryggen.
Udtageligt inderfor, to mobiltlf-holdere, seks lommer (4 udvendige, 2
inde), luftindtag med lynlås (placert over brystet, virker formiddabelt!)
og en masse bæltestrammere, rundt om hoften, ved livet, brystet,
håndleddet og underarmen,

Synes den sidder godt på mine 180cm og halv bredskulderet "

Alt i alt, et rigtig godt køb til 300kr,-!

Mvh
Stig Sørensen
Kawasaki ER-5 (2003)

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 01-06-06 21:07

Hej Stigh
Har selv købt et sæt igår, og skrevet en tråd om det inde på
motorcykelgalleri...
Et sæt for 500kr, billigt, nok, selvom de er store i str.. jeg købte en L i
jakke, og en M i buks. til mine 185 på 80kg...
bar enedtur de ikk laver det i S osv, til damerne, de er jo ikke alle meget
for at sidde bagpå, så var det jo fint med et sæt til fruen også,,
Sættet er jo fint neutralt, og i den pæne endne af skalen, i mine øjne...
MVH
Johan
(thunderace, med netto tøj, som ikke blafrer ved højhastighed.... ;) )

news.tahdlsyjzfmzkg@localhost.localdomain...

Fra : Stig Sørensen

Dato : 01-06-06 22:11

On Thu, 01 Jun 2006 22:06:34 +0200, Johan Vikkelsøe-Pedersen
<jv-pFJERN@dsa-net.dk> wrote:

> [...]
> for at sidde bagpå, så var det jo fint med et sæt til fruen også,,
> Sættet er jo fint neutralt, og i den pæne endne af skalen, i mine øjne...

Helt enig. Mit sæt er også nærmere for stort end det er for småt, selvom
jakken kun er en M, fordel på 180cm og 80kg.
Men jeg er godt tilfreds, synes det sidder meget godt, og til mit forbrug
er det nok den bedste løsning der lige kom forbi min vej

Mvh
Stig

Fra : TGSC

Dato : 01-06-06 21:18

Jeg synes sættet holder fint tæt i mindre regnvejr; vind og vand
preller bare af.
Det aftagelige inderfor kan føles noget indelukket.
Skallerne sidder ret løst, jeg foretrækker dem tætsiddende.
Jeg bruger det som reservesæt, eller som overtøj til læderet.