Re: Flytning af blinklys
Fra : Andreas

Dato : 01-06-06 10:49

Ved googling fandt jeg flg. modelnummer på en Hepco-Becker taskeholder
050602HVT1100C
Og deres chopper-taske-holdere har som regel blinklys-kit med i pakken.
Så kommer de til at sidde på en bøjle der går bag om bagskærmen og som også
holde nummerplade.

Den fremgår dog ikke af hepco-beckers hjemmeside, men prøv at maile til dem
og se om de stadig sælger denne model.

/Andreas

Fra : Ken Sørensen

Dato : 01-06-06 14:45

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> holde nummerplade.
>
> Den fremgår dog ikke af hepco-beckers hjemmeside, men prøv at maile til

Hvad med at montere nogle minilblink direkte på bagskærmen....? jeg har set
et meget vellykket resultat hvor de var opereret ind i siderne på selve
enden af skærmen. Bare en ide....

/Ken
Hornet '04