Alarm til MC: Cyclon C11?
Fra : Rasmus Raun-Nielsen

Dato : 30-05-06 10:08

Hej alle

Jeg har lige fået mig en Bandit, men jeg synes den mangler en alarm, da min
paranoia og bange anelser desværre bliver bekræftet gang på gang.

Jeg er faldet over en Cyclon C11 -
http://www.motorbikealarm.co.uk/buy_now.html -den er jo meget billig (måske
for billig?) og har mange smarte features, men jeg undrer mig over at jeg
ikke kan finde meget info om den på nettet. Er der nogen her i forummet der
har erfaring med den, de har lyst til at dele?

Hvad kan i ellers anbefale af alarmer? Hvad skal jeg kigge efter ved køb af
alarm?

Med venlig hilsen
Rasmus - en nybagt Bandit-ejer

Fra : Rob

Dato : 30-05-06 14:26

Hej

Der står faktisk en del om den ude på nettet, har du prøvet google? prøv
også google´s groups.

Og i den Blå Avis er der også en til salg til 425 kr.

Men jeg har ikke lige haft tid til at læse de forskellig indlæg, så jeg har
ikke noget bud på om den virker.

Hilsen Rob

Fra : Rasmus Raun-Nielsen

Dato : 30-05-06 14:49

"Rob" <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Der står faktisk en del om den ude på nettet, har du prøvet google? prøv
> også google´s groups.

Jeg har kigget på Google (+ groups), men synes ikke der var
brugererfaringer, ej heller andre firmaer end det før linkede. Jeg kan finde
en model 866F, men ikke C11'eren... Jeg søger på "cyclone c11"

Mange tak for indlægget

MVH
Rasmus

Fra : Hans Harding

Dato : 30-05-06 14:44

> [...]
> at jeg ikke kan finde meget info om den på nettet. Er der nogen her i
> forummet der har erfaring med den, de har lyst til at dele?

Aner ikke om den er god eller dårlig, men jeg har en (vist nok) ny til overs
fra en MC handel, du kan overtage til rimelige penge.

Mvh
Hans, Aalborg
CB500 (til landevej)
CBR 600 (til bane)

Fra : MKS - 74

Dato : 30-05-06 15:38

On Tue, 30 May 2006 11:07:30 +0200, "Rasmus Raun-Nielsen"
<RaverSLET@SLETit.dk> wrote:

> [...]
>ikke kan finde meget info om den på nettet. Er der nogen her i forummet der
>har erfaring med den, de har lyst til at dele?

Det er en kineserting, der sælges under et væld af forskellige navne i
let forskellige udgaver, dokumentationen der følger med til
installationen er sådan set korrekt nok men ikke særlig god , så
den kræver lidt indsigt i en MC's elsystem generelt og din egen MC's
specielt, afhængig af hvor mange af funktionerne man vil bruge. De
bliver tit udbudt på eBay og sælgerne har en del tilfredse kunder, så
de virker sikkert OK til prisen, jeg fik dog aldrig taget mig sammen
til at montere min...

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Rob

Dato : 30-05-06 18:35

Men når jeg ser på prisen 22.99£ incl. forsendelse, så lyder det jo næsten
til at være for godt til at være sandt.

Men tilgængeld er der jo heller ikke meget man har tabt, hvis det er noget
skod, udover den tid man har brugt på at installere den.

/Rob

Fra : Anders Majland

Dato : 30-05-06 19:00

> [...]
>
> Men tilgængeld er der jo heller ikke meget man har tabt, hvis det er noget
> skod, udover den tid man har brugt på at installere den.

Jo den dag du står langt fra hjemmet i regnvejr og alarm/startspærre er gået
i koks ... Jeg tør godt anbefale de billige fra
http://louis9.louis.de/katalog2006/pages/472.pdf (se også efterfølgende side
i kataloget)

/A

Fra : Thomas

Dato : 30-05-06 19:42

> [...]
> gået
> i koks ... Jeg tør godt anbefale de billige fra

Har en sådan. Kan kun anbefale den. Jeg har ikke haft problemer med alarmen.

/Ths.