RR - MotoGP - Rossi bliver i MotoGP
Fra : MKS - 74

Dato : 28-05-06 13:49

Fra Crash.net:

The following is Valentino Rossi's Wednesday statement to Italian news
agency ANSA, in which the seven-times world champion ruled out a
switch to Formula One next season and pledged his immediate future to
motorcycle racing...

"No Formula One, at least for the moment, I'm staying with bikes,"
began the 27-year-old. "I will carry on racing in MotoGP for a while
yet.

"My friends at Ferrari gave me the chance to try Formula 1 and it was
a beautiful experience from a technical and, above all, human
perspective. I met some great people .

"I thank (Ferrari chairman) Luca di Montezemolo, (team principal) Jean
Todt and the whole team for this wonderful opportunity. I believe that
my work in motorcycling is not yet done. It still stimulates me and I
will stay in MotoGP for a while to come now.

"I now hope Ferrari achieves their target - that coincides with mine -
to win the world championship!"

"It was a pleasure to have given (Rossi) the opportunity to test with
Ferrari," responded Todt. "With us he immediately demonstrated the
professionalism which makes him such an exceptional champion. All of
us who worked with him were impressed by his ability to adapt to
Formula 1, his talent and his kindness."

"This was such an important decision that Valentino took his time
because he himself wanted to be sure," added Graziano Rossi,
Valentino's father. "Perhaps the deciding factor was that when he was
testing the car he did not feel that same rush he does when he's
racing a bike."

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-05-06 15:00

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> switch to Formula One next season and pledged his immediate future to
> motorcycle racing.................................................

Der er tilsyneladende også en del arbejde og udfordringer i Yamaha-teamet
endnu, hvis de skal holde sig i spidsen.

Allan Bojesen

Fra : MKS - 74

Dato : 28-05-06 15:07

On Sun, 28 May 2006 15:59:56 +0200, "Allan Bojesen"
<allan@NOSPAMdkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Der er tilsyneladende også en del arbejde og udfordringer i Yamaha-teamet
>endnu, hvis de skal holde sig i spidsen.

Bestemt - lidt ærgerligt med alle de problemer de har haft for der er
ved at gå lige lovlig meget RCV-cup i MotoGP for tiden, og selvom det
utvivlsomt er bedste cykel er det lidt kedeligt IMO.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-05-06 15:52

> [...]
> ved at gå lige lovlig meget RCV-cup i MotoGP for tiden, og selvom det
> utvivlsomt er bedste cykel er det lidt kedeligt IMO.

Ses der på mærkeudvalget er det kedeligt ja, men det positive er så, at det
er nemmere at vurdere piloterne når de kører på relativt ens materiel
Noget af det jeg ser frem til i løbene p.t. er, hvordan styrer Yamahaerne,
og følge Upcomeren Pedrosa - han laver godt nok lidt ravage i den etablerede
elite

Allan Bojesen

Fra : MKS - 74

Dato : 28-05-06 16:13

On Sun, 28 May 2006 16:52:00 +0200, "Allan Bojesen"
<allan@NOSPAMdkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Ses der på mærkeudvalget er det kedeligt ja, men det positive er så, at det
>er nemmere at vurdere piloterne når de kører på relativt ens materiel

He-he, jow-jow men alliwl

>Noget af det jeg ser frem til i løbene p.t. er, hvordan styrer Yamahaerne,
>og følge Upcomeren Pedrosa - han laver godt nok lidt ravage i den etablerede
>elite

Jeg ser gerne Pedrosa som mester, han minder mig om noget den lille
dværg - Mangler klart endnu lidt erfaring/styrke, når det er plads
kan det blive rigtig godt.

Men primært lidt god fight mellem 4-5 cykler og 2-3 mærker for sejren
så er MotoGP altså bedst IMO....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-05-06 09:51

#74?

(jeg var ved at græde da Rossi holdt på græsset med ryggen til kameraet :)

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : MKS - 74

Dato : 29-05-06 10:12

On 29 May 2006 10:50:47 +0200, Mikkel Christensen
<mikkel.christensen+news@gmail.com> wrote:

>#74?

Exactly...en del lighedspunkter mellem de 2.

>(jeg var ved at græde da Rossi holdt på græsset med ryggen til kameraet :)

Det var han vist også . Men ok ja, den slags er ret ufedt....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-05-06 11:08

MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> writes:

[Pedrosa - Kato]

> Exactly...en del lighedspunkter mellem de 2.

Faktisk synes jeg at Pedrosa virker som et endnu mere lysende talent. Jeg
er ikke helt sikker på at jeg ser frem til næste sæson, hvor han har haft
en hel vinter til at styrketræne... Man kunne jo frygte at det bliver
cirka lige så spændende som da Rossi kørte Honda... :)

Og så gad jeg altså godt at Ducati og Kawasaki fik styr på teknikken, så
de også kan komme med helt frem (Suzuki skal vist bare vente til næste år).

Fra : MKS - 74

Dato : 29-05-06 19:14

On 29 May 2006 12:07:32 +0200, Mikkel Christensen
<mikkel.christensen+news@gmail.com> wrote:

>Og så gad jeg altså godt at Ducati og Kawasaki fik styr på teknikken, så
>de også kan komme med helt frem

Er det ikke det samme vi siger hvert år stort set . Selvom jeg er
ganske enig ved jeg snart ikke...

> (Suzuki skal vist bare vente til næste år).

På trods af at det _er_ Sutte, har jeg (utroligt nok) efterhånden så
ondt af dem at jeg håber på de får lidt succes . Der synes ikke at
være en ende på de bitre piller de må sluge, Hoppers attack på
GSV-R'eren udtrykte sikkert meget godt _hvor_ frustrerede de
efterhånden er.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-05-06 08:30

MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> writes:

> Er det ikke det samme vi siger hvert år stort set . Selvom jeg er
> ganske enig ved jeg snart ikke...

Haha, jo det lyder bekendt. Men de kunne nu alligvel godt liige poste
en ekstra milliard i projektet så jeg kan få ordentligt TV underholdning
17 søndage om året :)

> [...]
> være en ende på de bitre piller de må sluge, Hoppers attack på
> GSV-R'eren udtrykte sikkert meget godt _hvor_ frustrerede de efterhånden

Jaeh, det er blevet noget nemmere at have ondt af dem efter der er kommet
mere... sympatiske ryttere til. That being said, så synes jeg ikke jeg har
set beviser for at Suzuki er i stand til at lave en konkurrencedygtig 4T
MotoGP maskine. Måske det bliver bedre næste år med 800ccm maskinerne.
Måske.