Reparation af køler
Fra : Niels Munk

Dato : 26-05-06 16:40

Hej Gruppe!

Jeg står med en køler til min RF 900 R (vandkøler),
hvor den ene studs er knækket af, lige hvor den er loddet på
selve køleren.

Hvordan og hvorledes, evt. hvor kan jeg få dette lavet?
Den skal vel loddes på igen?

Nogen forslag?

/Niels Munk

Fra : Armand

Dato : 26-05-06 16:44

Niels Munk skrev:
> [...]
> selve køleren.
>
> Hvordan og hvorledes, evt. hvor kan jeg få dette lavet?

Der findes nok ikke dén provinsby der ikke har sin egen køler-biks.
Prøv lige at slå op i fagbogen!

--
Armand.

Fra : Niels Munk

Dato : 26-05-06 16:53

> Der findes nok ikke dén provinsby der ikke har sin egen køler-biks.
> Prøv lige at slå op i fagbogen!

Tjae... så nemt er det nu heller ikke.
Har kigget lidt, og der er ingen i umiddelbar nærhed.
Idéen går jo lidt tabt, hvis man skal køre 50km efter det...

/Niels Munk

Fra : Claus Skovbo

Dato : 26-05-06 17:01

"Niels Munk" <spam*filter*@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse

> Tjae... så nemt er det nu heller ikke.
> Har kigget lidt, og der er ingen i umiddelbar nærhed.
> Idéen går jo lidt tabt, hvis man skal køre 50km efter det...
>
> /Niels Munk

Nu skriver du ikke hvor du bor, men der en god kølerfirma i 7700 Thisted. Og
de er meget fornuftige med priserne.

BMWenlig hilsen
Claus

Fra : Armand

Dato : 26-05-06 17:03

Niels Munk skrev:

> Tjae... så nemt er det nu heller ikke.
> Har kigget lidt, og der er ingen i umiddelbar nærhed.
> Idéen går jo lidt tabt, hvis man skal køre 50km efter det...

Så er blikkenslageren den der har den største ekspertise i at lodde
tyndvægget metal!
På fagbogen igen!

--
Armand.

Fra : Asger

Dato : 28-05-06 06:13

Ring til Nissens koelerfabrik i Horsens. De har en reparationsafdeling
der kan den slags. De kan ogsaa lave nye koelere efter maal. Jeg fik
lavet ny olie og vankoeler til min ZX-10 der engang.

Asger