FM antenna til MC?
Fra : Brian Laursen

Dato : 26-05-06 14:56

Hej gruppe

Har just købt en Garmin 2720 med TMC og skal derfor bruge en FM
antenne til biken.
Er der nogen der har nogle forslag til en brugbar antenne der kan
mountes uden de store sværdslag, dvs uden at der skal bores i kåbe.

Det skal lige siges at jeg kører på en CBR 1000F '91'er

mvh
Brian

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 26-05-06 16:21

"Brian Laursen" <ng@distnet.dk> skrev i en meddelelse
<Hej gruppe
<
[...]
Spørg ad i dk.fritid.hamradio
De har sikkert en fiks løsning til en antenne som kan gemmes under kåben.

<mvh
<Brian
Thomas
RF 600