Basisbank.dk på Mac virker det??
Fra : Carsten Matzon

Dato : 08-01-01 17:13

Harjsa

Overvejer at skifte bank til basisbank.dk... Meeeen vil gerne høre om der
nogen der kan få det til at virke.Mener at logge ind!?

Mvh

Carsten

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-01-01 20:06

Carsten Matzon <carsten@matzon.dk> wrote:

> Overvejer at skifte bank til basisbank.dk... Meeeen vil gerne høre om der
> nogen der kan få det til at virke.Mener at logge ind!?

Nej, af hjælpeteksten på basisbank.dk kan man læse under teknik-faq'en:

"Kan Basisbank bruges fra Macintosh computere? Desværre er det ikke
muligt i øjeblikket, men vi arbejder på en løsning."

-j

--
Janus Sandsgaard
Boligløs pr. 1.4.01. Søger lejlighed i København.

Fra : Peter Gersmann

Dato : 08-01-01 21:15

> Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen
> Ledig lejlighed? Jeg er boligløs i København - Hjælp!

> Janus Sandsgaard
> Boligløs pr. 1.4.01. Søger lejlighed i København.
> Kan du hjælpe?! http://janus.dk

Vil Morten og Janus venligst i fællesskab udarbejde en OTD så vi kan få
oprettet dk.edb.mac.bolig?

Det med at Janus kan lide geder - måske sælger den i Vendsyssel, men -
den holder ikke i København.

//Peter
@home på Frb. hvor kommunen netop har udlagt arealet nedenfor
soveværelset til park og vil reetablere et mindre vandløb. Hårdt ik'.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-01-01 21:31

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Vil Morten og Janus venligst i fællesskab udarbejde en OTD så vi kan få
> oprettet dk.edb.mac.bolig?

hehe... skal overveje det. Morten? Min bolig-signatur kom i øvrigt før
Mortens, men jeg lancerede konceptet under open content-licens, så der
er OK med mig at Morten gafler.

> Det med at Janus kan lide geder - måske sælger den i Vendsyssel, men -
> den holder ikke i København.

en (fatalt?) positioneringsstrategi, som Porter ville have sagt!

-j

--
Netcetera Aps.
Brolæggerstræde 4 - 1211 København K.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 08-01-01 23:48

> Vil Morten og Janus venligst i fællesskab udarbejde en OTD så vi kan få
> oprettet dk.edb.mac.bolig?

God allmighty, det står en frit for at skrive hvad man vil i sin .sig!

Mojn, Thomas

--
www.suppphly.dk - nu også med bedrevidende software! Og med 10% mindre
ret end før

Fra : Peter Gersmann

Dato : 09-01-01 03:14

In article <1emxwi1.ocibc3a1x56eN%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> God allmighty, det står en frit for at skrive hvad man vil i sin .sig!

Og?

Det var for at sætte lidt fokus på at gode mac-brugere har et problem
her. Måske kunne f.eks. MediaMac måske lave et forum for det. Mac-folk
er jo generelt temmeligt omgængelige. Så hvorfor ikke gøre noget for dem?

Og lad være med at blande mit arbejde ind i dk.edb.mac.
Mac er noget jeg bruger i min fritid.

//Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-01-01 15:27

> [...]

> er jo generelt temmeligt omgængelige. Så hvorfor ikke gøre noget for dem?
>
> Og lad være med at blande mit arbejde ind i dk.edb.mac.

For lige at følge op, så har Sune og jeg faktisk korsponderet med
hinanden vdr. emnet, og jeg _fik_ lov til at nuppe ideen i hans signatur
af ham.

Tilmed har signaturen givet pote, idet jeg af en læser her i gruppen har
fremlejet en lejlighed. Jeg er i det hele taget blevet overrasket over
hvor hjælpsomme macbrugere gennerelt er for vildt fremmede macbrugere,
Selv sætter jeg vitterligt pris på det, og prøver selv godt jeg kan at
hjælpe andre medmacmennesker.

Pr. 1. April har jeg problemet igen... jeg må hellere få modificeret min
signatur.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-01-01 13:46

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> For lige at følge op, så har Sune og jeg faktisk korsponderet med hinanden
> vdr. emnet, og jeg _fik_ lov til at nuppe ideen i hans signatur af ham.

sjure... jeg er en sand modstander af intellektuelle ejendomsrettigheder
- og er i øvrigt næppe den første i nettets historie, der udbyder denne
og hin efterlysning i en signatur.

> Pr. 1. April har jeg problemet igen... jeg må hellere få modificeret min
> signatur.

åhh nej! Endnu hårdere konkurrence på et i forvejen ophedet boligmarked.
Seks år i papkasser, og så trænger også Mac-samfundet sig på! Hvad nu?
Måske skal vi (Peter, Morten og Janus) skabe en alliance mod (bolig-)
verdenens - og købe en kollektivlilla i Brønshøj med 2Mbit-linje,
pæretræ og Airport-netværk!?

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-01-01 14:47

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> [...]
> Måske skal vi (Peter, Morten og Janus) skabe en alliance mod (bolig-)
> verdenens - og købe en kollektivlilla i Brønshøj med 2Mbit-linje,

Eller skifte til PC og få råd til en ejerlejlighed

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Det var bare min mening, og hvis nogen skulle finde på at sige noget
grimt om Marianne Jelved kan de få med mig at bestille... #¤#&*

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-01-01 03:15

Hej Morten

- Skal du nu osse til at være overløber? -)))

mvh. Erik Richard

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> Eller skifte til PC og få råd til en ejerlejlighed

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : Peter Gersmann

Dato : 12-01-01 16:31

In article <1en4j5h.186d2y51fe8zlsN%janus@netcetera.dk>,
janus@netcetera.dk (Janus Sandsgaard) wrote:

> Måske skal vi (Peter, Morten og Janus) skabe en alliance mod (bolig-)
> verdenens - og købe en kollektivlilla i Brønshøj med 2Mbit-linje,
> pæretræ og Airport-netværk!?

Read my lips:

No goats!

- og i øvrigt nægter jeg at flytte fra Frederiksberg til Brønshøj

//Peter

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 10-01-01 23:06

Århh hæng dog den vendekåbe op på knagen igen. Du skrev ikke:

> [...]

for at være Den Store Frelser, men fordi du havde set dig sur på deres
sigs. Lad være med at tro alle er idioter.

> Og lad være med at blande mit arbejde ind i dk.edb.mac.
> Mac er noget jeg bruger i min fritid.

OK, fair nok. Sorry :)

Mojn, Thomas

--
"For NASA, space is still a high priority."

..Governor George W. Bush, Jr., 9/5/93

Fra : Peter Gersmann

Dato : 11-01-01 06:29

In article <1en1jwf.19poqc113fvia2N%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> Århh hæng dog den vendekåbe op på knagen igen.
> [snip]
> fordi du havde set dig sur på deres sigs.

Hvor har du fået den fikse idé at jeg har set mig sur på folk som
mangler bolig? For pokker - det er kun 6 måneder at jeg selv stod i
samme situation. 90 dage til at finde noget at bo i på et overophedet
boligmarked. ARGH!

Og de 2 boligsøgende fik den ikke galt i halsen

> Lad være med at tro alle er idioter.
Først svinede du mit arbejde til, derefter kalder du mig en vendekåbe,
og så tror du at jeg bruger tiden på at hade boligsøgende. Sådan!!!

Thomas - jeg tror ikke at alle er idioter. Men enkelte er.

//Peter

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 11-01-01 22:57

> [...]

> boligmarked. ARGH!

> Og de 2 boligsøgende fik den ikke galt i halsen

Nahh, jeg har haft ondt i halsen de sidste par uger. Måske er den snøret
lidt for tæt sammen efterhånden :)

Point taken, undskyld!

Mojn, Thomas

--
"It isn't pollution that's harming the environment.
It's the impurities in our air and water that are doing it."

...Governor George W. Bush, Jr.

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 16-01-01 14:50

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Thomas - jeg tror ikke at alle er idioter. Men enkelte er.

Hey, genialt .sig materiale!

"Jeg tror ikke at alle er idioter - men jeg ved at enkelte er".

og så passer det sku'!

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Peter Gersmann

Dato : 16-01-01 18:45

In article <1enbwfx.skigo11mdi9uN@4.ppp1-19.worldonline.dk>,
root@NOSPAM.com (DJ Supreme / Peter Perlsø) wrote:

> Hey, genialt .sig materiale!
>
> "Jeg tror ikke at alle er idioter - men jeg ved at enkelte er".

Kunne bedre lide den første. Starter man en sætning med "Men", så giver
det opmærksomhed. Desuden er rytmen god. Dog kunne man med fordel stryge
ordet "at" i sætningens første del.

//Peter
The quoteorius PG

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 16-01-01 22:40

> [...]

> Kunne bedre lide den første. Starter man en sætning med "Men", så giver
> det opmærksomhed. Desuden er rytmen god. Dog kunne man med fordel stryge

Peter, kunne du ikke omskrive den så den kan synges til noget shubidua?
Så er den hjemme...