Hvordan ved j sælger har haft mc'en X-Anta~
Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 25-05-06 22:26

hej
jeg skal ned og se på mc her på søndag, sælger siger han har haft
mc'en siden 89" hvilket jo altid er et stort plus. men hvordan kan jeg
undersøge om han taler sandt?
kan jeg se det på nummerpladen? og hvis, hvilke bogstaver skal der så
stå for 89? den er vidst import.

Fra : Bo Christensen

Dato : 25-05-06 22:36

[...]

Hej,
du kan ikke se det på pladen,
Jeg vil gætte på at motorkontoret kan hjælpe dig
/bo

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-05-06 22:38

On 25 May 2006 14:26:17 -0700, mikkel_paulsen@hotmail.com wrote:

Hej Mikkel.

>kan jeg se det på nummerpladen? og hvis, hvilke bogstaver skal der så
>stå for 89? den er vidst import.

Meget simpelt:
Det står på registreringsattesten.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Morten Holst

Dato : 25-05-06 23:16

Hej...

Se reg.attesten. Midterste felt i øverste række "registreringsdato"

--
Morten Holst
<<Honda CBR 600F>>

Fra : Richard

Dato : 25-05-06 23:27

mikkel_paulsen@hotmail.com wrote:

> kan jeg se det på nummerpladen? og hvis, hvilke bogstaver skal der så
> stå for 89? den er vidst import.

Iøvrigt, brugtimporterede køretøjer fik i mange år på datoen for første
indreg. på registreringsattesten sat til 31.12 i året for første
udenlandske indregistrering.

Har din mc det, er den brugtimporteret, men har den ikke, kan mc'en
alligevel godt være det, for Centralregisteret er vist gået bort fra den
praksis igen. Min GB500 fik det ihvertfald ikke i 2003.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://www.dfmc.dk/richard_pade

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 27-05-06 15:30

> [...]
> alligevel godt være det, for Centralregisteret er vist gået bort fra den
> praksis igen. Min GB500 fik det ihvertfald ikke i 2003.

Jeg slap også for det. Var til syn med min Bros. Den var kommet til UK i
1997, men jeg kunne ud fra stelnr. bevise det var en 1988 model, samt
påvise at der var små forskelle på en 88'er og en 89'er

/
Jesper

Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 26-05-06 23:16

tak for svar selvfølgelig står det på reg attesten

Fra : Richard

Dato : 27-05-06 07:57

mikkel_paulsen@hotmail.com wrote:

> tak for svar selvfølgelig står det på reg attesten

Nåej, hvis alt var selvfølgeligt, var der ingen indlæg i dette forum - kun
DBA-opslag og derfor slet ingen skribenter

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK