MC parkering
Fra : Niels

Dato : 24-05-06 23:29

Da der er stor forvirring om hvor du må parkere din mc, er det lykkes at få
fat på Hugo mcbetjent som vil komme og fortælle, og besvare spørgsmål om
parkering i Aalborg politikreds, og parkering genereelt.
Der vil efterfølgende (afhængelig af tiden) blive en mindre fællestur, det
hele starter i fælleshuset Tove Ditlevsens Vej 36a, Aalborg, huset mellem
de to blokke, der vil være en kop varm kaffe.
Håber der møder rigtig mange op, så tag endelig din nabo med.

Mlv.
Niels Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 23:32

Niels wrote:

> [...]
> de to blokke, der vil være en kop varm kaffe.
> Håber der møder rigtig mange op, så tag endelig din nabo med.

Dato og tid?

-Jesper G, GS500

Fra : Niels

Dato : 24-05-06 23:37

Sorry Jesper det foregår onsdag den 31 maj 2006 kl. 1900.

Mlv.
Niels Thomsen

Fra : Jacob

Dato : 25-05-06 12:41

Der kan jeg desværre ikke, så er det muligt at få et referat her i gruppen
efterfølgende?

Mvh Jacob Petersen

Fra : Niels

Dato : 24-05-06 23:36

Fra : Niels

Dato : 30-05-06 22:44

Det har desværre været nødvendigt at aflyse dette arr. men der kommer noget
senere, beklager
Men der er fælleskørsel fra fælleshuset Tove Ditlevsens Vej 36a, Aalborg,
kl. 1900

Mlv.
Niels Thomsen