YES endelig
Fra : oz3lx

Dato : 24-05-06 15:39

så fik jeg igen en mc, efter 9 år unden noget at køre på, havde dog en kawa
z750 fra 1980 der skulle renoveres men jeg har ikke haft til at gøre det så
det er blevet den nemme løsnig nemlig en suzuki intruder vs700 købt hos
danish custom import - vordingborgvej 363 - dk4690 haslev ved Peter Hagen og
nej jeg har ikke aktier i firmaet men kan kun anbefale at købe mc´er hos ham
jeg tror ikke man for en bedre service andre steder se evt. på
http://www.customimport.dk/ mc hilsen René Rasmussen,
med forhåbentlig kun godt en uges prøvetid tilbage i Riders MC St. Merløse
så skulle jeg blive fuldgyldigt medlem.

Fra : Molnit

Dato : 25-05-06 17:22

oz3lx skrev:

> jeg tror ikke man for en bedre service andre steder se evt. på

   Jo det kan man skam godt, det du har oplevet er det som en rutineret
sælger skal kunne for at få en kunde til at rulle en vare over dørtrinet
ud af foretningen.

--
VH
Lars Molnit