Styling af super blackbird
Fra : Ralph Køster

Dato : 23-05-06 07:47

Nogle der har gode ideer til styling af min "mye" Cbr 1100 xx super
blackbird ?

Jeg vil gerne have fat i hvide blinklysglas foran, da de alleree er hvide
bagpå.

Hvad med håndtag med Honda logoer i eller andre spændende ting.

Hjælp mig med forslag og evt links til forhandlere af diverse styling
produkter til en Blackbird.

Ralph Køster.
(en mand med håret tilbage,stort smil og 164 heste mellem benene)

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-05-06 10:35

http://www.tankpads.com/productsbycat.asp?cat=00&sub=3

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://home1.stofanet.dk/cashman Blackbird stuff

Fra : André S Hansen

Dato : 23-05-06 11:39

"Ralph Køster" <Kyedmember@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> produkter til en Blackbird.
>
> Ralph Køster.
> (en mand med håret tilbage,stort smil og 164 heste mellem benene)

Her er en side under links er der styling

http://www.superblackbird.info/

En mere¨

http://www.tastynuts.com/acatalog/Tasty_Nuts_CBR1100_Blackbird__1997___349.html

André S Hansen