I'm back :-)
Fra : Søren Mortensen

Dato : 22-05-06 20:47

Yes yes... efter 4 års mc-løs pause skete det endelig igår...

Et stk. Blackbird 2003 med 13500 km på tælleren blev hentet i Billund

Efter en quick tur til Randers for at hente det helt rigtige Dainese tøj hos
Frenkies (Super service) var resten af dagen i mc'ens tegn

Fuck hvor er det dejligt igen at være på 2 hjul! Masser af snoede veje
mellem Århus og Silkeborg blev gennemkørt med stor gensynsglæde (Dog med
betragteligt lavere fart end da jeg solgte Falcoen).

Og jeg kan endnu kun give blackbirden mine varmeste anbefalinger - sikke en
fantastisk maskine - især når kærresten gerne vil med ud og køre - man kan
jo nærmest ikke mærke hun er der!

Vi ses med venstre hånd hævet og smil op til begge ører!!

Søren
Nybagt Blackbird ejer!

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 22-05-06 20:57

Tillykke med cyklen..

Kør forsigtigt... ses der ude :)

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö C

Cell. +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://RateMySite.dk - Er dit website hot eller not?
http://freelance4u.dk - CV and referances
http://NerdLab.dk - Webudvikling

Fra : Knud Dam

Dato : 22-05-06 21:05

"Søren Mortensen" <mortensens"@"email.dk> skrev i en meddelelse

> Søren
> Nybagt Blackbird ejer!

Stort tillykke !

Kender du klubben ?

http://www.honda-blackbird.dk/

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : Morten Holst

Dato : 22-05-06 21:12

Hej Søren.

Tillykke med dyret!

--
Morten Holst
<<Honda CBR 600F>>

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-05-06 06:09

Søren Mortensen wrote:
> Yes yes... efter 4 års mc-løs pause skete det endelig igår...

Stort tillykke! Jeg kender kampen - jeg genstartede på en FJ1100 for et
par år siden, og armene er ikke kommet ned endnu.

--
vh
Torben

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-05-06 07:28

> Vi ses med venstre hånd hævet og smil op til begge ører!!
>
> Søren
> Nybagt Blackbird ejer!
Tillykke med den!

Thomas Jensen
CBR1000F ´94
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Steen Schmidt

Dato : 24-05-06 11:20

Søren Mortensen wrote:

> Vi ses med venstre hånd hævet og smil op til begge ører!!

Hejsa Søren - tilløk' med Blackbirden Synes nok jeg så dig på en
sådan i Viby - med orange sidespejle, eller husker jeg galt?

Jeg skal selv til at købe MC igen. Hvor pudsigt Det kan være vi ses
på vejene så - kør forsigtigt.

Mvh
Steen

Fra : Søren Mortensen

Dato : 24-05-06 17:00

Sikkert vi susede en del rundt i Viby Søndag...

De orange sidespejle er nok fordi der sidder det foreste blinklys

Jammen så må vi da håbe vi ses på 2 hjul igen!

Søren

Fra : Steen Schmidt

Dato : 24-05-06 17:18

Søren Mortensen wrote:

> De orange sidespejle er nok fordi der sidder det foreste blinklys

Doh! Det har du nok ret i Det *var* også kun et hurtigt kig jeg
nåede at få. Hvad måtte du af med for sådan en - næsten ny - BB?

Mvh
Steen