Størrelse og udvalg i butikkerne i Flensbu~
Fra : KT

Dato : 22-05-06 16:51

Hej, jeg skal med familien på en lille weekendtur til Tarp i tyskland til
juni.

Jeg har søgt lidt på hvilke butikker der er i Flensburg og fundet 4 stk, men
vi har ikke tid til at besøge dem alle og derfor vil jeg gerne have jeres
hjælp til at vælge butikkerne med det største udvalg (Er der evt. andre
butikker i samme område?)

Her er butikkerne:

---

Hein Gericke Flensburg - Handewitt
Scandinavian Park 5
24983 Flensburg - Handewitt
http://www.hein-gericke-store.com/wShop/

---

Bruno`s Moto Company - Meisterbetrieb
Lilienthalstrasse 27
24941 Flensburg
http://www.brunos-moto.com/

---

G. Wilhelmsen Motorradtechnik GmbH / Biker Outfit Oeversee
Stapelholmer Weg 10
D - 24988 Oeversee
www.biker-outfit.de

---

MOT-SHOP Outfit for Bikers!
Neue Str. 8-12
24939 Flensburg DE
http://www.mot-shop.de/

---

På forhånd tak

Mvh Kim
VX800

Fra : Dr.Enduro

Dato : 22-05-06 17:45

KT wrote:
> [...]
> http://www.brunos-moto.com/
>
> ---
>
> G. Wilhelmsen Motorradtechnik GmbH / Biker Outfit Oeversee

Har ikke set Gerickes nye butik endnu, men umiddelbart vil jeg tro, at
det er den største, service er også ok. Jeg foretrækker Brunos og
Mot-Shop, fordi man kan få meget personlig vejledning der, mens Gericke
er lidt mere anonym. Alle tre steder er der dansktalende personale.

--

Hilsen Jan

Fra : tb

Dato : 22-05-06 17:43

> [...]
> men vi har ikke tid til at besøge dem alle og derfor vil jeg gerne have
> jeres hjælp til at vælge butikkerne med det største udvalg (Er der evt.

Kender desværrre ikke alle, men ¨den i oversee er rimelig stor, især hvis du
vil kigge på læder tøj eller motorcykler

Hein-gericke har lige fået ny butik og den er ret stor i forhold til den
gamle, men det er hovedsagligt hjelme og tøj (mest tekstil).

Fra : Grunnet

Dato : 22-05-06 18:09

"KT" <detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er butikkerne:

> [...]

Kender ikke den nye forretning, men svarer ud fra den "gamle" forretning.
Masse af udstyr til chaufføren - tøj, hjælme osv. og noget til cyklen
Dansktalende personale

> ---
>
> Bruno`s Moto Company - Meisterbetrieb
> Lilienthalstrasse 27
> 24941 Flensburg
> http://www.brunos-moto.com/

Yamaha forhandler/værksted med afdeling med en del udstyr til chaufføren

> ---
>
> G. Wilhelmsen Motorradtechnik GmbH / Biker Outfit Oeversee
> Stapelholmer Weg 10
> D - 24988 Oeversee
> www.biker-outfit.de

Motorradtechnik (stueplan)
Motorcykler, reservedele og værksted
Værkstedet bruges også af danske bikere til service, køb/montering af
ekstraudstyr f.eks. kåber og køb/montering af dæk

Bikers Outfit (1. sal)
Masser af udstyr til chaufføren (dansktalende personale)

Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere m/motor, men intet om MC)

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 22-05-06 18:52

Og skulle I forvilde jer helt ned til Kiel, er POLO helt sikkert et besøg
værd.. sparede endda penge ifht. Hein Gericke på kærestens læderlap..

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen, forældre til et englebarn
Suzuki GSX-R 250

Fra : Armand

Dato : 22-05-06 21:00

KT skrev:
> [...]
> vi har ikke tid til at besøge dem alle og derfor vil jeg gerne have jeres
> hjælp til at vælge butikkerne med det største udvalg

Hein Gericke ligger på det nærmeste på vejen derned á lige ved første
motorvejs-afkørsel á: #2 (mærkelig nok, eftersom grænsen så må regnes
for #1 :-/ ), hvorfor den må regnes for obligatorisk - Omend ikke andet
så for at stikke et par af deres digre kataloger i inderlommen!

Wilhelmsen/Biker Outfit i Oeversee, ligger næsten for døren når du
alligevel er i tarp, så dér ville det være dumt at springe over.
I Udstyrs-afdelingen (Biker Outfit) ovenpå er de måske ikke så stærke
som HG i udvalg; men har altid en række tilbud på hjelme og sager som er
værd at checke ud.
Jeg har lige købt nyt visir til min AGV-hjelm dernede: Prisen var 40€,
hvor HG ville have 57€, men lykkeligvis kun havde mørktonede således at
jeg kørte videre

Om du får behov, eller tid til at frekventere Flensborg-pusherne, ved
jeg ikke andet end at Mot-Shop ligger lige på hjørnet nede ved havnen og
er stærkest i mærkevarer (og 9€ dyrere for et visir til min hjelm, kan
jeg se!)!

God tur!

--
Armand.

Fra : Polu

Dato : 22-05-06 22:51

Hej

Hein Gericke flensborg har deres egen hjemmeside, hvor man kan bestille
varer med gratis levering hvis man er dansker..

http://www.heingericke-flensburg.de/

Polu

Fra : Jim Andersen

Dato : 24-05-06 07:18

Polu wrote:
> Hej
>
> Hein Gericke flensborg har deres egen hjemmeside, hvor man kan
> bestille varer med gratis levering hvis man er dansker..
>
> http://www.heingericke-flensburg.de/

Det er nok lige at tage munden for fuld. Man kan ikke bestille varer på
deres hjemmeside. Der står intet om leveringsbetingelser, og der står blot
at det er muligt at få leveret gratis. Ikke hvor meget man skal købe for,
for at levering er gratis.

/jim

Fra : KT

Dato : 23-05-06 10:52