Nypris på Honda CB 500 1996?
Fra : Søren

Dato : 22-05-06 09:44

Jeg har fået tilbud fra Codan to gange tidligere og nu her 3. gang hvor jeg
skal have et tilbud, skal de have nyprisen på den MC jeg vil have tilbud på.
Det er åbenbart lidt tilfældigt hvilke oplysninger de kræver!?

Jeg kan ikke finde nyprisen for en alm. Honda CB 500 fra 1996?

Fra : Søren

Dato : 22-05-06 10:13

> [...]
> tilbud på. Det er åbenbart lidt tilfældigt hvilke oplysninger de kræver!?
>
> Jeg kan ikke finde nyprisen for en alm. Honda CB 500 fra 1996?

Importøren, Nellemann, var flink til at oplyse, at det var 64.000 kroner.

Fra : Ole Baun

Dato : 22-05-06 18:54

"Søren" skrev i en meddelelse

> Importøren, Nellemann, var flink til at oplyse, at det var 64.000 kroner.

64.995,-

Ole Baun
CB 500, ´96, 157 kkm

Fra : Søren

Dato : 22-05-06 20:43

> 64.995,-

Okay, forsikringsselskabet sagde ikke noget, så det går nok, men tak.

> Ole Baun
> CB 500, ´96, 157 kkm

Hvordan bære man sig lige af med at køre 157.000 km. siden 1996!? Min
har køre 36.000 så der er noget op til dig.

Fra : Knud Dam

Dato : 22-05-06 21:10

"Søren" <soren@removethis.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan bære man sig lige af med at køre 157.000 km. siden 1996!?

D'Leth ....

; - )

KD Bandit 600 S '99 142 kkm.

Fra : Ole Baun

Dato : 22-05-06 22:07

"Søren" skrev i en meddelelse

> Okay, forsikringsselskabet sagde ikke noget, så det går nok, men tak.

> Hvordan bære man sig lige af med at køre 157.000 km. siden 1996!? Min
> har køre 36.000 så der er noget op til dig.

Primær køretøj (9 måneder om året).
Indtil sidste år transportmiddel til arbejde 2 x 22 km dagligt.
Spiller fodbold (ca.) 3 gange om ugen 22 km fra bopælen.
Sommerferie et par uger på mc rundt i Europa hvert år (siden ´96).
+ det løse
Det er jo heller ikke mere end knap 16.000 km om året.

Min har helt sikkert brugt flere dæk og kæder end din, men kom nu bare ud og
køre. Den er ikke let at slide op

Ole Baun