Nogen som bor i nærheden af Bjerringbro ?
Fra : Molnit

Dato : 21-05-06 19:57

Hejsa,
   Er ved at lave lidt info søgning omkring hvor i landet jeg måske ville
bo inden for det næste år til 2 :) og så er det en vigtig parameter
spiller ind, nemlig at der er nogen MC glade mennesker i nærheden som
man ku køre lidt med.

   Så hvis nogen af jer bor i en radius af ca. 50-100km til Bjerringbro må
i da lige sige det højt :) for det er godt nok et svært valg, og mange
tanker går da gennem en.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 21-05-06 21:17

> Så hvis nogen af jer bor i en radius af ca. 50-100km til Bjerringbro må
> i da lige sige det højt :) for det er godt nok et svært valg, og mange
> tanker går da gennem en.

Min nyerhvervede TomTom Rider fortæller mig, at jeg har 50,0 km til
Bjerringbro by-midte, så det er jo lige inden for 50-100 km ;)

/Sjang
CB500, der bare kører, og kører, og......

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-05-06 22:18

Molnit <news@molnit.com> writes:

>    Så hvis nogen af jer bor i en radius af ca. 50-100km til
> Bjerringbro må i da lige sige det højt :) for det er godt nok et
> svært valg, og mange tanker går da gennem en.

Tjaeh, der er 80 til Aalborg, men jeg aner ikke hvor jeg bor om et par
år... men mon ikke det stadig er et sted i Jylland

Men jeg tror nu ikke du skal bekymre dig, der er jo motorcyklister
overalt - og ellers kan almindelige mennesker vel også omvendes

Glem heller ikke <http://dmcn.dk/klubber/> og dfmc.dk.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Niels Pein

Dato : 21-05-06 23:21

"Molnit" skrev ...

> Så hvis nogen af jer bor i en radius af ca. 50-100km til Bjerringbro må i
> da lige sige det højt :) for det er godt nok et svært valg, og mange
> tanker går da gennem en.

Jeg bor ca. 5 km. fra bymidten, men det er nu sjældent jeg kører fællesture.
Kører helst alene på tur.
Men en af de mange fritidsklubber der findes på den lille biks kaldet
Grundfos, som nogen vil vide ligger i Bjerringbro, er MC Pumperne, en MC
klub for ansatte og deres ægtefæller o.lign.
Og der holder en del motorcykler rundt om på de forskellige
parkeringspladser i forbindelse med Grundfos. I cykelskuret til det hjørne
af biksen hvor jeg arbejder, er der en sektion (en fjerdedel) af cykelskuret
der simpelthen er forbeholdt motorcykler, så vi ikke skal slås med
cyklisterne om pladsen i læ under tag.

Desuden ser og hører jeg jævnt tit nogle 4-taktere krudte rundt ude i skoven
rundt om huset hvor jeg bor. Visse typer ville nok blive irriterede, men jeg
synes det er en hyggelig lyd.
--
Mvh. Niels

Fra : Anders Majland

Dato : 22-05-06 10:04

Flytter du dertil er du næsten nød til at have en gammel xt'er at tøffe
rundt på - ihvertfald hvis du værdsætter en lokal geshäft med kundevenlige
åbningstider med stumperne klar (DinMC holder til der

Jeg har selv en halv time derned ad små hyggelige sogneveje.

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Peter

Dato : 23-05-06 18:48

> Desuden ser og hører jeg jævnt tit nogle 4-taktere krudte rundt ude i skoven
> rundt om huset hvor jeg bor. Visse typer ville nok blive irriterede, men jeg
> synes det er en hyggelig lyd.

Det er Rasmus og venner

Fra : Niels Pein

Dato : 23-05-06 22:28

"Peter" skrev ...

[Niels]:

> Det er Rasmus og venner

Hils fra Slotsvej 27.

For et par dage siden hørte jeg lidt rummel mellem Gudenåen og jernbanen.
Lidt efter kom to forbi huset (ude på hovedvejen), og drejede ind i skoven
igen (nord for vejen) bare 100 meter fra vores indkørsel. Få sekunder efter,
kunne jeg intet høre, så godt dæmper skoven.

Den forreste var en ældre hvid/rød sag, måske en XT350'er eller lignende.

Man bliver godt nok lidt sulten efter en tur i skoven, men jeg har solgt min
offroader, og fik aldrig købt en ny. TransAlp'en har dog været lidt ude i
skoven, f.eks. da jeg brugte den til at hente brænde med, et sted hvor jeg
ikke kunne komme i nærheden med bil og trailer. Jeg kunne kun have een
brændekævel ad gangen, men så skulle jeg jo bare køre flere gange. )

--
Niels
TransAlp

Fra : Peter

Dato : 22-05-06 13:35

"Molnit" <news@molnit.com> wrote in message
> [...]
>
> Så hvis nogen af jer bor i en radius af ca. 50-100km til Bjerringbro må i
> da lige sige det højt :) for det er godt nok et svært valg, og mange

Der er masser af mc-klubber og mc glade mennesker i området Århus, Randers,
Hobro, Viborg, Silkeborg og Skanderborg som tilsammen danner en ring omkring
Bjerringbro.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 23-05-06 18:38

Jeg har 30km til BjBr.

Så jeg er da også i nærheden. Men generelt er her masser af klubbe og
MC'ister. Det er bare lige med at finde dem hvor "kemi'en passer

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.